Alla inlägg under juli 2007

Av Ida Åkebrand - 6 juli 2007 17:24

uSCH OCH FY VAD JAG OGILLAR mitt hår, det är ju sär i huvet. jag blir seriöst galen. Måste puffa upp det och använda 10 liter spray varenda dag. usch, det bara ligger platt som en pannkaka på huvudet annars, och då ser jag ju förjävlig ut!

Så jobbigt att jämt måsta gå och hålla på med håret för att det inte ska lägga sig, och blir det blött så krullar det sig och då ser jag också förjävlig ut xP

ja ojojoj vilka problem jag har alltså! ska försöka göra nått åt håret nu ialf, men hur det går de vettefan, de går nog åt helvette som vanligt "/ hahaha :D

Sen så ikväll lär jag ju se ut som ett monster om man ska kolla på takida först av allt, där sprutar dom ju vatten på en och shit, uschusch, sen madhousetältet där vi tillbringar huffsat mkt tid så sprutar dom också vatten, och skum å shit ;P Men roligt är de men man ser hemsk ut efter (iallafall jag) :( hahahaha.


Ida Åkebrand - Ojojoj :D

Av Ida Åkebrand - 6 juli 2007 12:35

VAKNADE FÖR EXAKT 34 minuter sedan. Somnade inte förns halv fem igår, och så nu vaknar jag såhär tidigt. Hmm, vad är det med mig? =O jaja, kunde inte somna om ialf så jag får väl ta den smällen då ;P Lär ju ändå vara pigg ikväll :D Sitter just nu och lyssnar på Sunrise Ave, usch vad bra det var igår. Vill bara att dom ska tillbaka juu! "/ Vill se mermermer av dom! kan aldrig få nog!

Jaja, blir ju takida och neverstore ikväll iallafall, så de blir göttt somfan de med =D wohoo ;)

Usch, har jätteont i en kota i ryggen, fått en bula och allt, av en karusell som vi åkte. Illa illa. menmen jag lever iallafall ;D


Ida Åkebrand - The dread


Av Ida Åkebrand - 6 juli 2007 03:21

ÅÅH SÅ JÄVLA LYCKLIG, har fått sett Sunrise, gaah helt UNDERBART!

Sen så tappade Samu sitt plektrum nedanför scenen på andra sidan stängslet, så tog ensåndär vakt upp det. Jag skreeeek att jag ville ha de (iofs gjorde väl alla runt om kring de) men så kolla han dendär snubben på mig och bröjade gå mot mig, så sträckte alla fram händerna att dom ville ha den, så försökte han ge mig den, men alla andras händer va ivägen, men då så typ sa han nått åsså peka han på mig, så fick jag det :D Åååhw stog och skaka jag vet inte hur länge efter det alltså! helt undebart!

Och dom va underbara att kolla på också (: i'm in heaven ;)

Sen Backyard Babies var också grymt bra :D wohoo, en toppenkväll ikväll kan jag looova =D

Slänger upp bilder från kvällen nu, sen ska jag sova, har så jäkla ont i ryggen å bena å fötterna. Så ska jag sova hela dagen imorn troja, haha närå men xP


s i

Jag och Sussie xP

danny

Danny i madhouse tältet!

treee

Sussie rucky och alex, haha alex ser drogad ut, men de va för blixten ;P haha sötis :D

marko

Markoolio, haha ;P

samu

Samu Haber i Sunrise Ave, =D

lala

SUNRISE AVENUE =D=D=D ÄLSKARRRRRRR!!! <'3

donken

Alex och Sussie på donken! och donken=MAAAT =D hahaha!

PLEKTRUUUM!

MITT MITT MITT PLEKTRUM =D GAAAAAAAAAASH =D=D=D

dregen

Dregen i Backyard babies =D Nice picture ;D

BYB

BYB =D=D <'3 ;)


Sådärja, nu får ni nöja er! Hoppas ni alla därute i världen har haft en kanonkväll, för det har verkligen jag haft, har inte varit såhär glad på hur länge som helst =D TACK TACK TACK för att jag fick uppleva dethär! :D

Och imorn blir det Takiiida i vansinne, så jäääkla bra! Sen NEVERSTORE, och lördag Björn Rosenström. Kan de bli bättre? :D Tjihooooooo!

Behöver ni glädje ?? KOM HIT :D Fan kan inte sluta skriva, jag tror inte ni fattar hur JÄÄVLA glad jag är, det är heeelt jävla sjukt! Ska fan rama in plektrumet och spara de för evigt. Dethär kommer jag ALDRIGALDRIGALDRIG i livet glömma ;)

Har btw stått LÄNGST FRAM på allting vi har sett, igår på invigning rednex nanne och rydell och quick, sen idag markoolio SUNRISE AVE <'3 och backyard babies ;) Kanooooooooooooooooooon :D nejnej, nu ska jag lägga mig och läsa, så skönt att ligga och läsa och slappna av innan man somnar! Lär ju inte kunna somna omjag inte får tankarna på nått annat än kvällen och mitt kära kära kära plektrum! ;) Och fattar inte att han valde just MIG, varför? =D Han ska veta att han verkligen gjorde rätt val att ge den till mig. Serri, skakade verkligen hur mkt som helst, skakade av lycka, fråga alex ;D haha niiiiiiiice!


Ida Åkebrand - SÅÅÅ JÄVLA GLAD, NI FATTAR INTE =D

SUNRISE AVENUE <'3<'3

Av Ida Åkebrand - 5 juli 2007 14:32

vaknade vid halv ett idag, låg och läste ett tag också. Skönt att bara ligga och slappna av och riktigt njuta av ledigheten.

Känns bra när man kan ta det såhär lungt på dagarna och vila ut, men veta att det kommer bli en toppenkväll ändå ;D

Ikväll blir det nog tio över sex bussen igen, för vi ska nog se Danny som spelar i madhouse tältet klockan sju :) hihi.

Just nu väntar jag bara på att Sussie ska bli klar så ska vi fara till Statiol och köpa alex biljett ;D wohooo :D


Ida Åkebrand - Destiny is to be on your side

Av Ida Åkebrand - 5 juli 2007 01:20

KOM HEM FRÅN GATUFESTEN för en  Stund sen, åkte med sussies pappa hem.

OCH vi fick in Alex, hon kom typ vid elva, men ändå hon kom in ;D

Så hon ska gå med oss alla dagar nu också :D men hon jobbar imorn så jag och Sussie ska till statiol och köpa en 3dagars biljett till henne. Nicenicenice ;D

haha rydell och quick var ju asbra ikväl ;) ett jäkla drag vare kan jag då lova. Bättre start på gf blir det nog inte, så nu är det bara att ladda om batterierna och köra full rulle imorn också, så jälva nice :D Haft haft sjukt skoj ikväll, och BÄTTRE kommer det lätt att bli ;)

Ricky den svikarn följde dock inte med oss, men fan så ska ahn med oss imorn! :D haha. Nää, slänger upp lite bilder nu sen ska jag sova! ;)


rednex

Rednex ;)

Han på fiol i rednex xP

Suss :D

Sussie är på G ikväll ;)nanne

Nanne Grönvall :)

hahaha

Inte jag jag lovar :D

rydell och quick

Så jävla ägit ;) Oohja, Rydell och Quick =D


Jaa, där ha ni några bilder fårn ikväll, nicenice. Men nu ska jag sova! Hare gött alla och simma lungt!


Ida Åkebrand - GATUFESTEN 2007, OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJA! ;)


Av Ida Åkebrand - 4 juli 2007 16:10

KOM JUST HEM FRÅN galtström, va där med sussie och hälsade på linda och carro. Höhö.

Sen så va vi vid fabriken och GUD så himla fina kort man skulle kunna ta där!! Måste ut dit nån dag, får dra med mig Sussie, så kan vi fota, wohoo (; haha.

Meen sen gifte jag och Linda oss i kyrkan, sussie va präst, hade ljus och allt. Sen hitta vi en bok där hela giftemålet stog så sussi stog där och läste ur de åsså ba "linda wåglöf tager du denna ida åkebrand till din hustru att älska i nöd och lust", osv xD hahaha så nu är vi officielt gifta ;D


Ska in på gatufesten sen ikväll med Sussie och rikcy å kanske linda (:

Nicenice.

Ska åka 10 över 6 bussen eftersom invigningen börjar sju ;P tihi.

Nä, nu är det bäst att jag går och kikar vad jag ska ha för kläder, för kom på att de va ganska mkt jag skulle hinna göra, ska diska åt mamma och shit också! Jaja, nu måste jag kila! Puss


Ida Åkebrand - Rock this party!

Av Ida Åkebrand - 3 juli 2007 16:39

brintey spears har rakat sin frilla...


VAKNADE TYP TJUGO i ett idag och såg att sussie hade skrivit till mig. Hon va äntligen hemma, wohoo =D Så vi va först och köpte gatufestbiljetterna så nu har man den också. Sen åkte vi till dyket och har legat där och solat ett tag, men det blåste så mkt så vi börja frysa och körde hem ;P

Så nu sitter jag och väntar på henne men vettefan vad vi ska hitta på sen. Hmm?!

mamma och pappa ska inte vara hemma ikväll dom skulle in till stan och käka och träffa nåra kompisar och va där iallafall. Så det blir att sitta och käka ensam (ovanligt?!) haha. Aja jag brukar ju överleva så jag gör nog det idag med, haha.

Måste skriva om midsommar, hmm, orkar inte göra det nu men jag gör det sen idag. inatt eller när det nu blir. moahaha.

Nä, nu ska jag pysa.


Ida Åkebrand - Föd en get ;)

Av Ida Åkebrand - 3 juli 2007 11:23

PÅ MIDSOMMAR SÅ SATT jag först till typ tio med alla vuxna hos Malin, så det var ju inte så roande. Men sen så kom Klas-göran och hämtade mig sen åkte vi ner till dom andra i byn och hämtade upp dom också, Liza, Peter, Linus och fredrik tro jag han heter? Ah skitsamma, vi åkte då in till stan och va först i nån lägenhet. Va nån fest där men de va då inte särskilt mkt folk där. Men vi va dör ett tag i alla fall sen så gick vi ner på torget, där var det ganska mycket folk (eller ja, om man jämför med sundsvall så va de ju inget alls men wtf, jag är ju i lappland så jag ska väl inte ha så stora krav xp) , men i alla fall, det var ju öltält och nåra som sjöng och grejer. Så va de armbrytning bord inne i öltältet så peter och gadd? Nått sånt hette han, (han följde med oss ner på stan sen vi hade varit i dendär lägenheten) , ja men dom höll på bryta mot massa folk =P haha.

Sen så träffade jag Oskar också, väldigt trevligt. Stog och prata me han en stund innan vi skull fara hem igen. Så vid tolvtiden kanske de va, eller jag minns inte riktigt, ah skitsamma, då åkte vi hem (;
Och Malin och Tobbe va ju på bröllop nånstans i umeå så därför så va vi inte hemma och va me dom.
Hon kom väl hem nångång vid två tre tiden. Minns fan inte vad klockan va då, men vaken var jag ju i alla fall ;D

Sen på lördag så vaknade vi vid elva tolv tiden så käkade vi frukost och sånt, sen vid två gick vi upp till stallet och gjorde iordning hästarna för en liten tur i skogen, barbacka också, gud va mysig Bamisch är, en arab ^^, men våran LILLA sväng blev väldigt länge, vi red runt berget och sen in i skogen på ett ställe och ne på nå ängar, så vi kom inte hem förns klockan va typ fyra eller va den nu va. Så de blev en lång härlig tur ;D
Sen så käkade vi och sen skulle vi spela krocket, haha världens muppigaste bana kan jag lova, typ ställde bågarna på dom knäppaste ställena, på en så va man tvungen att putta upp den upp för en bräda och över en brunn sen in i bågen. Haha jaa så tokigt det kan bli, men första gången åkte jag på däng så he ba small om de, jag va vid pinnen på slutet och skulle runda den för att fara tillbaka då Malin gick i mål. Hmpf! Haha. Sen så andra gången så förlorade jag också, men inte lika styggt, då hade jag typ 3 eller 4 bågar kvar men ändå! Gah jag syyyyg på såntdär :P Sen skulle vi spela badminton, och de behöver vi inte ens snacka om hur de gick, värdelös va vi då båda två x)

På söndag så gjorde vi inte särskilt mkt alls, skulle ju åka till stugan då så vi tog de bara lugnt. Så va jag ju då som sagt i stugan hela den veckan till fredag.

Ida Åkebrand - Tjalalalala!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards