Alla inlägg under juni 2007

Av Ida Åkebrand - 18 juni 2007 14:22

smiile

Mitt yttre är jävligt bra på att dölja det inre.


Haha vaknade för lite mindre än en timme sedan, gick direkt upp och duschade och sedan dammsugade jag hela nedervåningen ^^, Gud så duktig jag känner mig :)


Det är hur soligt som helst ute, men jag har ingen lust att gå ut och sola för det va så kallt och det blåste ganska kallt också.

usch, bort med kylan, nu vill vi ha massa massa värme ju :D


Vet inte riktigt varför jag sover så himla länge, jag antar att mitt inre säger nej, orkar inte mera, orkar inte med denhär skiten, så då istället för att kliva upp och leva som en normal människa, så ligger jag kvar i sängen och sover. Skulle ha kunnat sovit ännu längre om det inte var för att jag skulle hinna dammsuga innan alla kom hem, och jag vill ändå inte sova bort hela dagen. Men fan, det skulle vara jävligt skönt att bara ligga i sängen en hel dag, och glömma allt skit som händer. Jag tror inte att jag själv märker det, eller så vet jag om det, men jag förtränger det för jag mår fan inte bra. Det är nånting som är fel, men jag själv kan inte förklara vad det är, men en sak är säker, att jag mår INTE BRA! Varenda dag är man glad och sprallig, visar alltid sitt bästa, men på kvällen då man ska sova, det är då det kommer, det är då man börjar tänka, då spricker alltihopa och man vill bara bort långt härifrån. Dom flesta fattar nog inte, att JAG kan må så dåligt som jag gör, jag har en underbar familj, inget problem ekonomiskt, massa vänner, oftast nya fina kläder, men folk som jag har också problem, och dom är pftast större än vad nån överhuvudtaget kunnat ana. Och till alla mina kompisar, ni märker aldrig att jag mår dåligt eller hur? Nej, för jag är så jävla bra på att dölja det, så ni behöver inte vara oroliga över att jag går och tänker typ "fan ingen märker nånting, vilka jävla kompisar", nej så är det verkligen inte, för det är ju JAG som döljer det så jag får skylla mig själv..


Ida Åkebrand - Livet är fan inte lätt..

Av Ida Åkebrand - 17 juni 2007 23:45

ooh!

Läckerbiten Channing Tatum i Step up, med Jenna Dewan


Kom nyss hem från Nathalie, har varit där och sett Step up med hon och Fia, skulle egentligen se oceans 13 på bion, men den va två timmar lång började klockan kvart över nio och sista bussen hem går kvart över elva, så vi skulle ha missat den, så de fick bli en hemmakväll istället ;P

Mysigt det med faktiskt!

men ha käkat för mkt godis nu så jag har nästan ont i magen =P

Ska gå och borsta tänderna och tvätta av mig, sen ska jag slå på a cinderella story tills jag somnar (vilket nog kmr bli väldigt snabbt) men ändå ;) Har velat sett den flera dagar, men när jag hade laddat hem den klart igår visade det sig att de bara var en trailer, så himla sur jag blev. Men nu ha jag kollat så nu ha jag den riktiga ;D

Sååå nu orkar jag inte sitta här mera :)


Och en väldigt bra nyhet kom jag på, är att jag har fått tillbaks mina pengar som jag glömde i scoutstugan! Så dom va kvar, Thomas kom och lämnade dom förut, snacka lycklig jag vart alltså! Gaah ibland har man turen på sin sida ;)


Ida Åkebrand - Rehab, nonono

Av Ida Åkebrand - 17 juni 2007 14:02

Åh, vilket jävla pucko jag är alltså, vi fick tillbaka 950 spänn från scouterna som är till lägret, så glömde jag dom i scoutstugan. Vilket jävla pucko jag är alltså! Och det händer ju inte bara en gång att jag gör sånt, det är ju varenda jävla gång. Så jävla less jag blir på mig själv jag borde fan skjutas.

Om dom inte är kvar är jag ju så gott som död, jag kmr då fan inte få åka till Luleå och gå på Gatufesten om pengarna inte är kvar.

CPCPCPCPCP!


Aja, är hemma nu iallafall, har varit på tävlingen sen nio och den är fortfarande inte slut, det var en klass till!

Det gick ganska bra för Njurunda, Amanda kom etta och bea och Julia kom fyra och femma, men sen i laghoppningen så blev varken njurunda lag 1 eller 2 placerat :) menmen, dom leder ju iallafall totalt så det är bara att hoppas på bättre lycka nästa gång ;)

Har fått några riktigt fina bilder när dom hoppar (: Wihoo!


Ida Åkebrand - KLANTIGT IDA!


Av Ida Åkebrand - 17 juni 2007 08:48

Hejhopp. Är uppe och pigg igen vid denhär tiden, vaknade klockan åtta idag. Ponnytävling på stallet idag dårå, så man måste ju dit och kolla ;D

Ska åka nu satt jag är där klockan nio, oj då måste jag skynda mig! MEn jag tar super-ulla så gåre snabbt ;) Wohoo.

Aja updaterar den, ska kanske till marmen igen, men men.


Ida Åkebrand - Early!

Av Ida Åkebrand - 16 juni 2007 21:14

 Billy Talent!


Åh, johanna skickade några bilder på billy talent från hultsfred, åh gud vad jag är avis på henne, skulle fan grina om jag hade stått där och kollat serri!


Kom nyss hem från ricky, först va vi i marmen och softade omkring ;P haha.


gaah, jag brukar inte haka upp mig på sånt här, men det är annat när det händer om och om igen varenda jävla gång. MAN BLIR LESS FATTA?

nej, ni verkar fan inte förstå det, men lär er, det är inte roligt, sånt kan ni hålla på med hur mkt som helst när ni är ensamma, men när vi är 5 st ska ni fan ge fan i att hålla på sådär som ni gör, man blir fett less och irriterad på det!


Ida Åkebrand - DO YOU UNDERSTAND ME?

Av Ida Åkebrand - 16 juni 2007 11:48

Kom nyss hem från stallet, gud så jobbigt det vara att cykla, det märks verkligen att jag är van att köra moppe alltså ;P

Gud så duktig Pelle va, han kom trea och allt, fast det va inte Jenny som red utan det va sofia (: tihi.

Och Conny vägrade på ett hinder så dom fick fyra fel, vet inte vart dom hamnade för vi åkte ju hem och dom hade kvar omhoppningen, men den var det ju ganska löång tid kvar på så vi orkade inte stanna kvar, menmen hoppas det gick bra för dom iallafall.

Haha Pella vägrade att gå ur transporten när han skulle ut, vilken fjant, men efter ett tag så kom han äntligen ut :D

Så nu ska vi till marmen till ricky, jag jonna linda och sussie :)

tihi. Blir att köra moppe dit, pappa har fixat min moppe nu satt nu kan jag köra igen, annars skulle jag åka med sussie dit bort, men jaja, måste gå och hjälpa mamma nu och packa upp mat!


Och det är hur fint väder som helst ute alltås, helt perfekt =D 


Ida Åkebrand - sommarrrrrrrrr=D

Av Ida Åkebrand - 16 juni 2007 07:55

Wohoo, känns otroligt bra att vara vaken såhär tidigt, jag kommer hinna med så himla mycket under dagen, och det är strålande sol, inte ett moln

på himlen och det var redan 13 grader varmt ute, kan de bli bättre? =D

Har nyss suttit och fikat, kräm och en macka, mums!

Och jag behöver inte cykla dit, jag och mamma kom igår fram till att hon skulle skjutsa dit mig så att jag inte behövde cykla på morron, och så skulle jag cykla hem istället, men nu känner jag att jag lika gärna hade kunnat hoppat upp på cykeln och cyklat iväg. Och mamma har klivit upp nu så jaja.


Pappa var uppe förut, han undrade vad sjutton jag gjorde uppe så tidigt, han hade ju varit på fest på jobbet och kommit hem ganska sent så han hade ingen aning =P

Så stog han där nyvaken och lite halv bakis kan jag ana, och sa att han skulle fixa moppen idag, wohoo (;

Och sen så blir det inte Alnön med Eva och Angelica :( Har inga lösa pengar till bussen, och jag vet ju inte hur länge det håller på borta på stallet.

Så det blir att vara här och sola, kanske vara med Jonna, eller om hon inte skulle till Marmen med Ricky så.. Aja what ever, updaterar senare!


 blomma






















Ida Åkebrand - Let the sunshine in

Av Ida Åkebrand - 15 juni 2007 23:38

Kom nyss hem. Va först hos Bea, sen så åkte vi till Tessan i stan. Hon är hur förkyld som helst stackarn!

Men gud, henne lilla hus var ju hur mysigt som helst, och lilla Signe (hennes fågel) vilken sötis :D hihi. Ja iallafall, vi åkte hem därifrån och sen då vi kom hem hoppade jag direkt upp på cykeln och cyklade hem. Gud vad int i öronen jag fick =O Aja, är ju hemma i värmen nu, ska gå och lägga mig, känner mig faktiskt jävligt trött för att ha sovit ända till två idag, har inge ens varit vaken i 10 timmar xP Menmen, måste ju ändå krypa isäng för jag ska ju upp tidigt tidigt imorn om jag ska vara vid stallet mellan halv nio och nio, och jag ska cykla xP Men det går ju iofs fort, men man ska ju orka kliva upp också ju ;P

Har börjat ladda ner A cinderella story också, men det är ju så himla segt alltså!

Aja what ever ska sova nu..


Ida Åkebrand - It's noot good enough


Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards