Alla inlägg den 1 september 2007

Av Ida Åkebrand - 1 september 2007 15:59

yeye, nyss varit i stan med mamma :) Fick ett par wranglerjeans och reebok skor av henne , TACKTACKTACK! Precis vad jag behövde. Mihi skorna var en jubileumsutgåva och det finns bara 100 par i hela landet. Dom kostar 1400 kr egentligen men hon som jobbade där hade fått för sig att dom gick under normalpris så dom kostade bara 700 ;P Sjukt nice de =D haha.

jaa, mer har jag som inte hunnit med idag. Sprang runt på stan nåra timmar så då går dagen åt fort!


Ikväll ska jag in till stan med Kerstin och några.. dom skulle leka med eld och sånt, alltså blåsa eld osv, så jag ska hänga på och umgås lite :)

Trevligt trevligt!

Hon skulle väl höra av sig sen så får jag se när vi sticker osv :)


pusspusspusspusspusspusspusspuss


Ida Åkebrand - Heartache every moment


Av Ida Åkebrand - 1 september 2007 00:43

Har varit hos Ricky med gänget ikväll.. jaa, vissa verkade ju inte vara på så bra humör så de blev ju lite tjaffs där ett tag. Men ja, sånt är livet folks! Allting är inte en dans på rosor!

jag sussie och linda hade iaf skitkul, hahaha mja.. vi behöver inte gå in på detaljer (tänk inte ens tanken) men det var sjukt kul iaf :D haha.

Körde hem typ halv tolv elr tolv kanske den va, äh håller inte koll, men satt mig iaf här när jag kom hem och här sitter jag fortfarande!

Ska gå och tvätta mig, tvätta piercingen och borsta tänderna nu på en gång och sen ska jag sovasovasova hela dagen imorgon och gud vad jag ska njuta :D haha känns riktigt skönt med helg för jag är verkligen utsliten..

Gaah vad kmr jag inte då vara nästa vecka? x( vill inte ens tänka på det! Menmen.. Ha en trevlig afton!


Pussdärbak


Ida Åkebrand - Let's make some noice!

Ovido - Quiz & Flashcards