Alla inlägg den 7 september 2007

Av Ida Åkebrand - 7 september 2007 15:56

yeeij, äntligen helg igen.. grymt skönt alltså ;D Idag så hade vi nå lekgrejs med treorna, femkamp typ =P Vi skulle köra klass mot klass, men dom delade upp båda klasserna i två grupper, så skulle vi typ samla saker som dom hade skrivit på en lista, vi skulle kasta stövel ha dragkamp, frågesport och nå kortleksgrejs, asså man ska ha ett kort så ska man "suga" in de och ge de till den som står bredvid xP jaa ni fattar.. eller? haha skitsamma..

Min grupp vann sammanlagt och våran klass vann också ;D YEEEEEAH suck on that =D haha närå, men de va kul, skönt, fick slippe alla lektioner innan lunch, så hade vi lunchrast i typ över 2 timmar sen hade vi medieproduktion sen slutade vi!

Satt en stund och snackade med emeliw villiam jonathan och angelica innan jag gick till bussen..

Där träffade jag Hanna så jag snackad elite med henne på vägen hem! :)

Höll inte på känne igen henne först, klippt sig å grejer ;D haha.

När jag kom hem skulle jag bara fika och sen dra till Bea men hon hade visst ringt så jag ringde upp och då sa hon att hon skulle vara med Petra att hon hade glömt att hon lovat petra de xP så jag har ingen aning om vad som händer ikväll faktiskt.. Kankse tar det lungt, sitter vid datorn och ser nån film elr så :)


Imorn ska jag och massa folk iaf till Amanda. Blir nog mycket trevligt kan jag tänka mig :) Minns inte vilka som skulle dit men många var det iaf =)

Jaja, vet inte riktigt vad mer jag kan informera er om... så jag slutar här :)


Ida Åkebrand - Looking from the window above!

Ovido - Quiz & Flashcards