Alla inlägg den 19 september 2007

Av Ida Åkebrand - 19 september 2007 18:36

Tjatja alla glada =)   Sitter och lyssnar på Hellogoodbye-homewrecker och bara softar!

Nyss ätit nudlar, aah vilken lyxmiddag x) Men mamma jobbar övertid och pappa vet jag inte vart han är, så då blir det enkel mat =P

Jag och sussie käkade lunch från subway idag, sjuuukt gott. För intefan kan man käka äckelfisk som va på skolan! USCH HATA FISK! :)

Mjaaa, sen fick jag reda på att historia uppsatsen ska vara klar på tisdag, fanfanfan inte bra! Men det är bara att kämpa på :) Måste sätta mig och göra klart svenskan nu så den är klar för den ska vi redovisa på fredag redan. Gaah spy på skolan ;(

Jaja...


En bra sak idag var iaf att efter skolan gick jag och sussie direkt ner på stan och jag köpte en tröja från gina tricot, gryyymt skönt tröja :D Sen köpte jag mig en ny parfym och hårspray.. Moahaha har ju gjort slut på morsans också så det var väl dags att köpa sig en egen ny xP

Sen köpte Sussie en mössa , sweeet :)

Jeeo.. lägger upp bilder på sakerna på bilddagboken :)

men jaa.. där rök 500 spänn på mindre än en timme. Gaah jag blir tokig! Massamassa saker som jag vill ha, en halsduk, en väska, skor, jacka, linne, mössa osv, hufan ska jag ha råd? :O

helst om jag och nathalie ska åka till sthlm också, jag klarar mig inte på såhär lite pengar ! URK..


Nejmen, lika bra att pysa och fixa det jag skulle innan det är idol och heroes, får inte missas :) That's it folks!


Ida Åkebrand - solen gick ner när du kom.

Ovido - Quiz & Flashcards