Alla inlägg den 2 september 2007

Av Ida Åkebrand - 2 september 2007 14:23

Vaknade klockan elva idag av att jag fick ett sms av Kerstin.. hade glömt att lämna slipsen igår så jag fick köra bort till henne innan dom skulle till Melinda och lämna tillbaka den :)

Kerstin åker ju ikväll, hon bor ju i Uppsala numera så nästa gång man träffar henne är ju en bra fråga!


Efter det har jag bara varit hemma, sett friidrott och det gick inte alls bra för nån av våra svenska medborgare! illailla.. men det kommer bättre dagar ;)

Har städat rummet också, såg förjävligt ut innan, som world war III ungefär ;( Men nu är det fint igen :D haha.


Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen, tror jag bara ska ta de lungt och vila upp mig inför veckan. usch är så himla nervös! Men de ska nog gå bra =D haha.

Somnade inte förns typ tre inatt och klev upp elva, nej usch vad ohälsosamt!

Blir en tidig kväll ikväll för Ida Åkebrand :)


jaja, nu ska jag gå och förtsätta fixa naglarna, sedan ska jag färga ögonfransarna och ögonbrynen och välja kläder tills imorn :) See ya!


puss..i think.


Ida Åkebrand - here we go

Av Ida Åkebrand - 2 september 2007 02:08

Yeeo så var man hemma igen då! Kerstin ringde runt åtta halv nio så jag stack direkt dit, träffade henne och stefan. Dom höll på muppa, nä men typ bytte kläder osv. var där en stund sedan skjutsade Kerstins mamma oss till nacksta till Erik, han va och jobbade så vi skulle göra mat åt han tills han kom hem. Dock så var vi lite sena och kom dit typ tio då han slutade, så vi hann bara in och börja så kom han.

Vi var där och dom käkade åså, sen så körde vi ner till hamnparken och väntade på lite folk, vet inte vilka som va men dom hellt typ malin emelie sandra och nånting? om jag inte har helt fel, tro de va så iaf =D haha får hoppas på de.. nä men de är inte så lätt alla gånger faktiskt! haha.

Dom blåste eld och poijade och slukade å massa, jag knäppte lite kort åså.

Sedan kom det fler folk och kollade och lekte lite.. umgicks åså. :)

Sen typ då klockan var tio över ett så kom vi på att jag kerstin och stefan måste ta kvart över ett bussen hem, så vi skyndade oss hoppade i bilen så hamnade vi precis efter bussen =P men som tur var stog det nån vid busshållsplatsen vid kubal så vi kunde hoppa på där. Så vi tackade erik för skjutsen och satt oss på bussen. :)

jaa, det var väl typ min kväll :D haha justja, vi hade slipskväll, så alla var tvugna att bära slips, MYCKET stiligt om jag får säga de själv ;D haha!

Tog några coola pics som jag slänger upp här imorgon. Måste rensa bort massa gamla så jag orkar inte göra det nu! Nu ska jag bara sovasovasova tills Kerstin ringer imorgon då hon vaknar, glömde nämligen att lämna tillbaka slipsen så jag ska dit med den imorn innan dom sticker till melinda :)

Jaja. Har inte så mkt mer att berätta for you guys =)

Have a nice night ;D


Just ja, kom på att min mobil är helt jävla störd, mer än vanligt nu, så när jag skulle snacka med Kerstin avbröts bara samtalen hela tdein x( usch jag blir så LESS på den, ska fan slänga in den i väggen!

Men iaf, tur som jag har, så är min pappa väldigt omtänksam så jag fick byta med honom så dom skulle kunna få tag på mig inatt :)

Får väl se om jag ska ha denna i veckan, för då kmr folk behöva få tag i mig, och utan mottagning går det inte så särskilt bra!

Jaja :)


hetakramar


Ida Åkebrand - lekalekaleka.. :D

Ovido - Quiz & Flashcards