Alla inlägg den 12 september 2007

Av Ida Åkebrand - 12 september 2007 17:04

Varför är det ens någon mening med att försöka komma på nått, som man ändå vet att man aldrig kommer på, och som bara gör en förvirrad?

Ja, det undrar jag.. För nu är det såhär, att på svenskan har vi fått en uppgift att vi ska redovisa om något. Vad som helst, VAD är inte det viktiga, utan HUR vi presenterar det!

Men jag satt och tänkte, om man bara tar nått som man själv inte tycker är intressant, hurfan ska man då kunna presentera det på ett BRA sätt?

Jag blir förvirrad för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska redovisa om. Jävla fitt skit!

Okej, inte värt att gå i överstyr, men jag har seriöst inte en blekaste aning om vad jag ska berätta om! This is driving me crazy! För grejen är ju de att vi ska ju inte bara komma på nått att berätta om, man ska ju ha en bra redovisning med bra inledning och slut och allt.

Tror du jag kan det elr? Nej, rätt svarat, jag har nästan aldrig redovisat nått i hela mitt liv. Wtf ska jag ta mig till?

Aja what ever, ska inte tråka ut er med mina bekymmer..


Till dagen ist.. Vaknade som vanligt då kockan var sju, slängde på mig kläder, sminkade mig fikade och gick till bussen!

Kom till skolan och va där. Fick massa jobbig läxa som jag bara vill glömma, men tyvär så funkar det ju inte så nuförtiden!

Har engelska som jag ska kunna till imorgon, vi har dendär jävla svenska grejen som jag ska veta vad jag ska berätta om till fredag, vi har läxa från historian; ska träna på europas länder och kunna dom på tisdag nästa vecka, sedan sist men inte minst har vi en uppsats som ska skrivas till historian, ska skriva om grekiska gudar och shit!

Just ja, sen ovanpå allt det så ska vi läsa en bok till svenskan och göra massa uppgifter till boken osv.

Gaah, school is killing me!

Menmen, det är väl såhär, jag går ju inte i grundskolan längre!


Ikväll blir det läxaläxaläxa och sen blir de tvn ;D Längtar grymt mkt tills jag kan lägga undan allting och bara skita i de och ta itu med det imorgon!¨

Blir att se idol och heroes tonight =D wohoo kung de =)


Jaja, det är väl bäst jag börjar med läxan så jag hinner klart innan jag ska se tv :)

Kisseees.


Ida Åkebrand - blood to bleed!


Ovido - Quiz & Flashcards