Alla inlägg den 21 september 2007

Av Ida Åkebrand - 21 september 2007 16:33

Måste tillägna ett inlägg åt min älskade vän och syster som fyller femton idag =) GRATTIS GUMMAN :)

Ida Åkebrand - jag älskar dig


Av Ida Åkebrand - 21 september 2007 16:21

Some one save me... nanana. Kom hem från skolan nyss typ. grymt trött är jag men vafan.. Hahaha fulaste, vi fick börja filma på rörlig bild idag, åsså skulle vi fimla nå skit, fulaste filmen gjorde vi iaf, och man kan inte annat än skratta åt douglas, hahahahaha så jävla kul x) Galet xD Alla som gick runt på gatorna runt omkrin oss ba olla på oss som vi var dumma i huvet , gaahaa, sen stog de nåra och kollade på oss också som stog och garva.. Jaja skoj skoj :D


Nu ska jag göra klart historian så den är klar, sen ska jag väl till bea.. Va och köpte en liten present åt henne innan jag tog bussen hem, sussie var också med, men hon skulle tydligen stanna i stan så jag åkte hem själv och nu sitter jag här..

Ska väl käka åså innan jag sticker också, men sen blire tårta . :D MUUUMS säger jag bara.. och maggans vaniljbullar. GRYMT GOTT =D

Nä, bäst att börja så jag blir klar nån gång idag :)


Ida Åkebrand - =)

Ovido - Quiz & Flashcards