Alla inlägg den 14 september 2007

Av Ida Åkebrand - 14 september 2007 16:04

Mjaa, nu drar jag till mormor och morfar! Har kopierat ut massa om grekiska gudar så jag kan göra det hos mormor och morfar om jag får lite att göra! :) Då är det ju ett perfekt tillfälle att plugga nånting som är intressant! :D

Skulle kopierat ut om australien också men det hinner jag inte, orkar inte heller sitta och leta massa information, så jag får väl göra talet när jag kmr hem istället då! :)

Det ska vara klart på fredag så det borde jag hinna tycker man ;D

jaja, nu ska jag ta mitt pick och pack och dra =D


Bloggen kommer inte uppdateras förns på söndag igen, så ha en trevlig helg allihopa :D


btw, har namnsdag idag, så säg grattis till mig, då blir jag extra glad :D


Ida Åkebrand - grattis ida =D

Av Ida Åkebrand - 14 september 2007 14:49

Moahaha är klar med min film nu =) Skööönt, slutar om typ fem minuter så jag hinner skriva lite här =) Hittade i ljudarkivet massa takida som jag lyssnar på.. gött =D

Eller ja.. vad finns det att skriva om egentligen? inte så mkt mer än att på lunchen gick jag ner på stan och träffade kerstin emelie ida och stefan.

Vi tjejer gick upp på blå kiosken och köpte mat, jag åt friterad kyckling med sötsur sås och ris, så jäävla gott det var! MUMS säger jag bara..

Stefan gick ner på ica och köpte typ yoghurt och massa sånt, han hade visst lovat sig själv att inte köpa snabbmat på en månad x)

jaja, nu slutar vi visst så lika bra att dra.

Vi hörs!


Ida Åkebrand - hell yeah! 

Av Ida Åkebrand - 14 september 2007 10:58

sitter på svenskan nu, har kommit på vad jag ska skriva om och det är australien. vet inte vad jag annars ska skriva om så det får bli det..

har ingen aning om hur jag ska få till det bra men hon får nöja sig med det jag skriver ;D


igår så kom jag hem runt fem, så jag hann bara komma in så åkte jag bort till bea. Va där tills scouterna började så åkte hon och jag dit tillsammans. tränade till alnöfejden nästa helg, haha lätt jag måste vara med har inte varit där på ett bra tag =D höhö. men iaf, sen åkte vi tillbaka till bea, kollade på idol sen åkte jag hem och såg på heroes sen var det godnatt =D


Nu har vi snart matte och efter det så har vi lunch. så då ska jag gå ner på stan och käka med kerstin som har kommit upp från uppsala. Det blir nog trevligt =)


Sen efter skolan så åker jag hem med mamma och pappa. dom skulle köpa mat från subway så vi klarar oss under resan.. Blir ju mormor och morfar ikväll. Åker hem direkt och packar sedan drar vi iväg. Det tar ju typ 3-4 timmar och åka upp dit så det är lika bra att sticka så fort man kan ;)

jaja, nu slutar vi. Skriver kanske innan jag sticker sen annars så hörs vi på söndag ;D Har ju inge internet hos mormor och morfar satt ;P

jaja.


Ida Åkebrand - ...

Ovido - Quiz & Flashcards