Alla inlägg den 10 september 2007

Av Ida Åkebrand - 10 september 2007 20:35

Mjaa kom nyss hem från stallet. Hade verkligen ingen lust alls att rida idag, så hur lycklig blev man inte när jag kliver ur bilen och Sofia och Johanna säger att det är teori och vi bara ska planera. Grymt skönt var det kan jag lova =D

Är så himla trött efter skolan så jag tror jag aldrig kommer vara så pigg på att rida denhär terminen. Och dessutom är jag ju ganska less överhuvudtaget på hästar och ska ju sluta efter jul.

Vet inte om jag kommer sakna det eller inte. I början kanske jag saknar det lite, men det känns som jag har gjort mitt i stallen runt om i landet och min tid är över :)

Gud vad jag blev djup där men det är faktiskt sant!


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik.. snackar med Bea och väntar på att csi ska börja. Blir att se de medans jag fikar och sen blire godnatt för mig! Ingen idé att vara vaken längre för då orkar jag inte kliva upp imorn istället, så då missar man bussen och då missar man skolan x) och det är kanske inte alltför smart eller vad säger ni? ;P

Aja, skriver väl imorn :)


Ida Åkebrand - Love is insane!



Av Ida Åkebrand - 10 september 2007 18:00

usch, jag som just skulle köra bort till stallet, så börjar det regna som fasen precis då jag ska iväg. Noway att jag går ut i dethär vädret eller!

så nu sitter jag och väntar på att mamma ská käka färdigt så hon kan skjutsa mig bort till stallet.

Har inte gjort så mkt idag, skolan som vanligt och det finns inget intressant att skriva om de så de skiter jag i :)


Åkte hem med mamma och pappa, så körde vi bort till ica och tämtade mitt paket från H&M med mina kläder =D Wohoo äntligen har jag fått dom, lycklig ^^,

Jackan var asfin, den var lite stor nere vid benen men det får jag leva med =)

Får se om jag orkar slänga upp bilder på de, men de märks väl ;)


Gaah, mamma och pappa ska till mormor och morfar i helgen, och jag vet inte om jag ska följa med elr inte! Jag vill INTE åka dit men jag vill fan träffa dom! Det finns verkligen ingenting att göra där, helt jävla värdelöst. Men somsagt jag vill inte dit, men jag vill träffa dom, och om jag ska få träffa dom måste jag åka dit.. Jobbigt värre..

Jaja, jag får se hur det blir. Nu ska jag iaf iväg.


Ida Åkebrand - Jobbigt läge!

Ovido - Quiz & Flashcards