Alla inlägg den 26 september 2007

Av Ida Åkebrand - 26 september 2007 15:08

Fyfasen vad jobbigt! Har gått omkring i skogen på stigar och efter lyslinjen och massa shit i säkert en mil! Elr sju km kanske de skulle vara, men jag ha för mig att medel skulle vara 7 och den svåra lite längre.. jaja what ever, långt var det hur som helst och nu är det sjukt skönt att vara hemma :)

Skulle bygga nå vindskydd sista kontrollen, man kunde få 5p på den och vi fick en 4;a, tyckte det var bra faktiskt :>

jag tro vi inte fick en femma för de typ lutade på ett ställe och vi inte hade någon eldplats xP Men ledplatsen hade dom fan inte sagt nått om ;P

menmen det var ju bra iaf = D

Nu ska jag bara ta de lungt. Har varit pigg och hurtig och typ legat före alla hela dagen, men nu känner jag att det har slitit på mig ;P Så blir att kanske kolla oc, va grymt längesen, annars läser jag boken för den börjar bli riktigt spännande nu ;)

Först av allt ska jag iaf lägga in bilder på bilddagboken, glöm inte att kika där, theendofstory.bilddagboken.se , updaterar typ varje dag ;) Hihi!

Aja, ha de bra gott folk!


Ida Åkebrand - Res er upp!!

Av Ida Åkebrand - 26 september 2007 08:47

Orkade aldrig he på datorn igårkväll! Va på skolan och åkte hem med Nathalie klockan fyra typ, gick hem en snabbis sedan gick jag över till henne.

Så stack vi på knuten och käkade middag där, pizza såklart, muums säger jag bara! :D Asgott vare iaf. haha jag skulle annars ha varit tvungen att göra egen mat för mamma och pappa skaulle stanna kvar i stan för de va föräldra möte på skolan, och då tyckte dom de va lika bra att jobba över lite =)

mjaa, iaf. vi kom hem och gjorde inte särskilt mkt, satt vid datorn och snackade massa åså =D

Sen gick vi ner och kollade på vänner och jag kollade på halva jyle xy sen gick jag hem..

kollade på resten av idol när jag var hemma, sen såg jag halva house sedan slocknade jag! hade varit så grymt trött hela dagen. Somnade på svenskan gjorde jag xP haha hade ingen lärare så vi skulle sitta och läsa bara, svante kom och tog närvaro sen stack han :P så jag somnade i soffan i ett av grupprummen ;P Skönt osm fasen :D

Jaja, somnade ju som sagt mitt i house, typ halv tio och vaknade tjugo över åtta , alltså för en halvtimme sedan!

Har bara klätt på mig mjukisar och satt upp håre och sminkat mig lite, nu sitter jag vid bärbara och ska gå och fika och läsa lite da vinci koden :) Myyys!

Vi har nämligen friluftsdag idag, så vi ska upp på södra berget och gå nån jävla slinga och massa shit.. Jobbigt men jaa =) Blir moppen upp dit, annars vet vi inte hur vi ska ta oss dit xP jaja, nu ska jag fika är ashungrig :D


Ida Åkebrand - lalalalala

Ovido - Quiz & Flashcards