Alla inlägg den 6 september 2007

Av Ida Åkebrand - 6 september 2007 17:52

Jag är helt slut! kom nästan nyss hem fårn skolan. gaah dagarna är så himla långa nu för tiden. Går till runt fyra varje dag, sjukt jobbigt! Men ja, jag antar att det är så för dom flesta ettor på gymnasiet :) Nåra dagar går vi ju till typ tre också ;P

Idag slutade vi kvart över fyra, först hade vi engelska, gick igenom lläxan från igår och kollade på början av grease.

Sen hade vi medieproduktion från 12.10 till 16.15, sjukt jobbigt. Först ljud sen grafisk kommunikation, grymt kul men man blir hur trött som helst av att sitta vid datorn så mkt!

Tur man får små raster då och då iaf, annars hade man väl sett dubbelt elr nått! haha.

Ikväll ska jag bara ta de lungt, skulle egentligen på scouterna för det bröjar idag, så skulle vi träna aptufft till alnöfejden, men jag orkar bara inte!

är så himla trött och känner att jag behöver lite vila.

Menmen.. har inte så mkt mer att säga.. joo just, jag och sussie käkade på subway efter skolan. Sååå himla gott =D

Sen betalade hon, och nu kom jag på att jag glömde ge henne pengar för de, men hon kan få de imorn =D haha.

Aaaaja, nu ska jag pysa!


Ida Åkebrand - Don't speak, i know what you're thinking!

Ovido - Quiz & Flashcards