Alla inlägg den 5 september 2007

Av Ida Åkebrand - 5 september 2007 19:18

Ont i benen, jag har sjukt ont i benen! Jag har gjort massa sjuka saker idag. Jag klarar inte av det. Jag var inte så stark som jag trodde, eller så var det bara att allt jag hade tänkt mig, blev 20 gånger värre. Det funkar bara inte.

Dom pinsamma sakerna vi fick göra, det var ju inget problem alls, men imorse när vi skulle göra precis allt dom sa och stå i 90 grader hela jävla tiden. Det går inte att förklara hur sjukt det var! ALLTING man gjorde var FELFELFEL och man fick hela tiden höra hur jävla värdelös och dum man var!

Jag säger bara det, dom som klarat dethär redan, dom som gör allting mot oss små varelser, och dom som klarar av denhär veckan. Ni är sjuuuukt starka och jag förstår mig inte riktigt på er!

Men jaa, som sagt ni är helt jävla fantastiska allihopa som klarat de eller är påväg att klara det. men jag var inte nog stark helt enkelt.. jag bröt ihop efter morgonen innan första lektionen och tänkte att jag skulle hoppa av. Men Tessan peppade mig genom dagen, (tack så hemskt mycket för det), och sa att jag iaf skulle köra på tills dagen var slut och känna efter då.

men jag känner verkligen det, att gå igenom en morgon som imorse, det gör jag inte mer än en gång. Jag tyckte det var så fördjävligt att jag grinar nästan bara av att tänka på de. Nä okej, nu är det väl inte riktigt så, men förut! Men iaf, att göra det fler än en gån, det gör jag bara inte, och dessutom, så har dom varit SNÄLLA mot oss idag jämfört med vad dom brukar vara!

Och om man bryter ihop efter första dagen osm har varit LUGN, så går det helt enkelt inte!

jag hoppas att folk förstår varför jag hoppar av, men som sagt, jag klarar det bara inte, och alla är ju olika och alla tänker olika, jag är inte en av dom som platsar in i gänget för denhär intagningen!

Men jag är iaf glad att jag prövade, för annars hade jag ju inte vetat, men nu vet jag verkligen att mitt psyke inte klarar det, jag skulle få läggas in på psykhem om jag hade fortsatt.

Man måste kliva upp typ halv 6 varje morgon och fixa iordning frukost (imorn skulle jag ha med mig hembakad kladdkaka och 1 liter mjölk), jag skulle måsta ha utklädnadsdräkt  jag skulle vara Gimli i sagan om ringen, jag skulle måsta skriva en uppsats om eu departementets utlopps utlägg (elr nå sånt) 76 ord på toapapper, skrivet med läppstift och allt!

Jag skulle inte orka med skolan osv.

Shit, det känns ändå jobbigt att dra sig ur, för jag vill verkligen lära känna domhär människorna efter intagningen för dom verkar ju stå varandra nära allihopa och ha skitkul tillsammans och allt, jaa dom verkar vara skitsnälla (egentligen, om man bortser från det dom gör nu, men det är ju faktiskt bara för intagningen skull), men iaf, jaa. det skulle ju vara grymt roligt och om jag kunde skulle jag verkligen fortsätta min vecka i helvettet. Men ja, en människa känner ju när det räcker, man går ju till en viss grad då man känner att man inte pallar mera. Jag har kommit till den nu, så tack för mig.

Nä, det funkar helt enkelt inte! Jaja, lycka till resterande kandidater, BE STRONG! Ni kan klara dethär, jag var bara inte nog stark, men jag vet att ni kan ;)


Ida Åkebrand - This is the beginning of the end!

Ovido - Quiz & Flashcards