Alla inlägg den 24 september 2007

Av Ida Åkebrand - 24 september 2007 17:32

Blääää idag tog vi foto på skolan.. :( uschuschusch säger jag bara! Sitter ner på bänken och ser ut som ett jävla cp ;/ Gaah fy fan vad illa kan jag lova! :P Menmen jag klarar mig väl =P

På enskilda ser jag iaf någorlunda ut, men jaa wtf xP


Ska väl till stallet ikväll.. men ska inte rida för jag har så saaaatans ont i mina ben. Kan knappt gå, dels ont i låren eftersom jag ha sträckt dom och hållt på sprungit massa i helgen åså, sen har jag asont i den vänstra vaden så jag kan knappt gå, askonstigt, det är liksom inte som träningsvärk, vettefan vad det är! Jobbigt iaf när man ska gå mellan h-b och medie huset ;O

jaja.. :D fuck folks, ni måste ju gå in på min bilddagbok och kommentera lite ffs :D tomt där ju ;P

Aja what ever. :D See ya!


Ida Åkebrand - smärta

Ovido - Quiz & Flashcards