Alla inlägg den 18 september 2007

Av Ida Åkebrand - 18 september 2007 20:59

Aaaaah fyfan vad underbart! Jag ryser !!

Blir helt galen av deras livevideos, SJUKT!!! SÅ JÄVLA GÖTT . ÄLSKAAAA!


Av Ida Åkebrand - 18 september 2007 18:01

Sitter och lyssnar på creed och hare gött.. käkade nyss gjorde jag också =)

Bara varit i skolan idag som vanligt.. Åkte hem med fem över fyra bussen med emelie, kom hem och satte mig och gjorde läxa.. eller, skrev klart (nästanxP) mitt "tal" till svenskan sedan började jag läsa min bok =) Måste göra massa uppgifter och skriva massa medans man läser boken, grymt jobbigt, men det får vara så =P


Ikväll ska jag bara ta de lungt.. kanske åka förbi en sväng hos Maggan och prata lite =) bea fyller ju år på fredag sååå jaa ;P haha.

annars ska jag väl bara se på idol och sitta här typ =)

Mjaaa.. det var väl det jag hade att berätta..


Ida Åkebrand - Something is getting in my way.

Ovido - Quiz & Flashcards