Alla inlägg den 11 september 2007

Av Ida Åkebrand - 11 september 2007 17:49

Detta skrevs den 9 sept. 


Lördag;

Vid halv fyra tiden kom mamma hem från jobbet, så åkte vi till Sussie ch hämtade henne, så åkte vi bort till godisbazaar och skulle köpa godis. Så kommer Amanda dit med sin mamma och ska också köpa godis, så mamma hade tur och behövde inte skjutsa oss ända bort till Amanda utan vi åkte med dom från Bredsand.

När vi kom hem till Amanda så var redan Angelica och Johan där. Så vi satt där och väntade på Martina och Emelie, så driekt när dom kom drog vi ner och käkade pizza, mumsmums =D

Sen gick vi tillbaka och kollade på film, minns fan inte vad den hette men värdelös var den iaf x) haha!

Sen gick vi ut en sväng och tog lite luft, var ute ett tag och flummade runt.

När vi gick ut hade vi gått förbi ett fönster så man såg ner till källar..


hit.



Gaaah, jag förstår att ni har insett att det ska fortsätta här, när jag la in inlägget fanns det men sen var halva texten borta. Sjukt jobbigt. Kom på det nu , så jag minns inte och orkar inte heller minnas vad det stog om resten, så ni för nöja er x)

Det stog typ att vi satt och kollade på house of wax och spelade twister och massa sånt =)

Och att på söndagen så vaknade vi vid 12 tiden, fikade och sen såg vi mysteriet på greveholm till typ fyra, då sussies mamma kom och hämtade oss, jag åkte hem och stack direkt till bea, var där sen for jag hem och sov.

Jaa nått sånt, det var kortfattat, orkar somsagt inte skriva =)


Ida Åkebrand - Knasigt x(

Av Ida Åkebrand - 11 september 2007 17:21

Vaknade klockan sju imorse. Klev upp, gjorde mig i ordning och gick till bussen med Sussie. Va på skolan och där hände det väl inget särskilt..

haha, förutom kanske att jag har insett hur sjukt roligt det är att retas med Emelie, hahaha sötungen =D

Sen gick vi på musikbyrån på rasten mellan svenskan och historian och jag insåg hur jävla dum jag var som inte tog emot aukustiska gitarren som jag skulle få av farmor typ förra året elr när det nu var! Kanske var ännu lämgre sen? Aja, what ever dum var jag iaf!

Tror jag ska spara ihop pengar och köpa mig en egen för det är så himla mysigt att spela gitarr.. Sen ska emelie lära mig också =D Kertsin började ju lära mig lite smått för nått år sen men det har inte utvecklats så jag kan typ några ackord bara, inte hur man ska slå och sånt shit :D haha men men jag får väl lära mig då =)


När vi hade slutat vid fyra följde sussie med mig ner på stan. Skulle gå in på kicks och köpa ett mörklila nagellack typ. Hittade precis en färg som jag vill ha så nu är jag nöjd =D Sen köpte jag läppbalsam också, som luktar asgott ;) Sen åkte vi hem och nu sitter jag här =) 


Nu ikväll ska jag bara ta det lungt.. vad jag vet iaf.. känns inte som att jag orkar göra något. Måste träna på nå läxa som vi fick på engelskan idag. Sen ska jag se på idol, yeeij! Haha =D Så jävla kul att se folket som skämmer bort sug. Moahaha (a)


Och.. jag har funderat och tror att det blir mormor och morfar i helgen trots allt.. Jag vet ju inte hur länge jag kan träffa dom längre så det är väl lika bra att ta chansen när man kan.

Får plåga mig en helg för deras skull, det gör faktiskt inte så mkt.. Har ju alla andra helger resten av året att göra vad jag vill så det spelar iofs inte sån stor roll om jag offrar en helg och åker dit..

jaja, vi hörs!


Ida Åkebrand - Until the end!

Ovido - Quiz & Flashcards