Alla inlägg den 4 september 2007

Av Ida Åkebrand - 4 september 2007 16:54

Tonight is the night when it all begins ;P Ooooh creeepy!

Nä men seriöst, det känns faktiskt lite nervöst att det börjar nu! Menmen bara att ta tag i sig själv och ta sig igenom det, no matter what!

haha. Kom typ nyss hem från skolan. Slutade 10 över 4, gick ner till bokia och köpte såntdär 5 ämnesblock och pennor =) Kan ju behövas nu till skolan.

Sedan skulle jag gå ner till navet för mor min skulle plocka upp mig där, då stöter jag på Linda, sedan kom sandra, så jag snackade en stund med dom sedan gick jag vidare.

Emelie och sussie kom och gick på andra sidan vägen så sussie åkte också med oss hem!

Nu hade jag tänkt kolla på oc lite =)


Igår orkade jag aldrig skriva! Va på skolan, slutade halv fem, åkte hem med mamma, gjorde mat stack direkt till stallet och när jag kom hem vid halv nio så fikade jag, duschade och såg csi sen la jag mig och sov!

Grymt skönt, men ändå var jag jobbigt trött imorse. gaah jag kmr nog aldrig vänja mig vid att kliva upp tidigt xP

haha menmen, sånt är livet!

Nu ska jag dra! Seeyaaaa.


Ida Åkebrand - regnkläder x)

Ovido - Quiz & Flashcards