Alla inlägg den 2 november 2007

Av Ida Åkebrand - 2 november 2007 21:34

yeeas nu är jag hemma igen! Har bara sprungit runt på stan och shoppat =D Fått grymt ont i ryggen och benen, och plånkan är tom, meeeeen.. vad gör man inte, det är aldrig fel att ha nya kläder ;) Okej, nu blev det faktiskt inte så jättemkt, men lite kom jag hem med iaf =) Alltså, finns egentligen inte så mkt att skriva.. mer än att vi åkte bussen dit, gick bort till Sannas lägenhet, snackade lite med henne.. och just ja! gaah, Frida min tremening ligger på sjukhus ;/ dom vet inte vad det är med henne. usch tkr så synd om henne, hon typ har yrsel och svimmar hela tiden.. aja.. måste hålla mig uppdaterad om hur det går för henne.. men iaf.. vi typ fikade sen la vi oss.. klev upp vid nio, och kom oss ut på stan vid tio.. shoppade hela dagen och hittade massa fina stuffs, dock ingen jacka :(

Gick tillbaka till lägenheten vid.. hmz, fem kanske... la oss och kollade på tv, sen gick vi ner och käkade på en chinaresaurang. muuums! Snackade på massa, inte pratat så med mamma på länge så de va skönt!Men jaa.. sen gick vi bara en sväng i stan och sen upp i lägenheten igen. så skönt att den ligger mitt i stan, på östermalm, så man ha grymt nära till shoppinggatorna ;) Aja.. vid tolv somnade vi och jlev upp vid nio tiden imorse också. packade ihop det mesta så vi inte skulle behöva göra det och stressa sen innan vi skulle åka, så sen gick vi ner på stan, köpte dom sista skoparen och två linnen från gina. mamma köpte typ, en bh en jacka 3 t-shirtar åt danne och farsdagspresent åt pappa ;) Sen gick vi tillbaks och bara tog de lungt innan vi skulle åka! Sen satte vi oss på bussen hem coh nu är vi hemma.. usch nå cpäckel som satt bakom oss, stank gjorde han och levde om ! gaah trodde jags kulle få damp! De som va värst var att det fanns hur många säten lediga somhelst, till och med ett där han kunde få sitta ensam!!!!! men ändå så skulle han sitta bredvid mig (mamma hade satt sig bakom så jag kunde få det bekvämare för min rygg) men då skulle han envisas med att sitta bredvid mig, så jag skyndar och säger till mamma att hon får hoppa fram.. så ja.. menmen det gick ju bra iaf ;) bara att det blev lite trångt eftersom jag tar sån stor plats på bussen x) haha aja... blev visst gabska mkt att skriva ändå =P


Lista på grejerna kmr här;

Levis jeans, baggy; JC, 1099:-

Tröja; H&M, 249:-

Lång tröja; Vero moda, 299:-

Mössa; H&M, 59.50:-

Linne; Gina tricot, 99:-

Linne; Gina tricot, 99:-

Vinterstövlar i mocka; Skopunkten 299:-

Ankleboots i mocka; Skopunkten 349:-

Skinnboots; Skopunkten 349:-

Skateskor, Etnies; Oneoff 199:- (massa rea, egentligen kostade dom 899 ;) )


Mjaaa, jag tror det var allt! Det kmr upp bilder på allting framöver, just nu orkar jag inte, jag har ont i ryggen och ska se film! Hare gött :D


sweeet touch on your lips

Ovido - Quiz & Flashcards