Alla inlägg den 20 november 2007

Av Ida Åkebrand - 20 november 2007 18:51

Idag har det varit massa nior på skolan och hälsat på. Haha gud vad jag minns när jag var där själv, jag for dit med Eva eftersom ingen av mina kompisar på skolan ville följa med mig på media, och Eva visste inte vad hon skulle kolla på, så jag dorg med henne ditbort. Och gud vad det kändes som att man trängde sig på, det var ju bara massa äldre barn där ;O Det var lite scary faktiskt ;) men nu jeewlar, nu är det jag som får vara med och vara lite scary ;) haha! Nä, men det är väl kul att folk kmr och kollar. Medieprogrammet är tydligen mest besköt, typ 200 st som skulle komma iår ;O Det är PHETT mkt folk =P Jaja what ever, dagen i övrigt har varit som vilken tisdag som helst. förutom att vi fick skjuts hem av sussies pappa, fast först skulle han in och handla på ica. Hahahaha inte världens bästa på att handla iaf x) missade hälften av grejerna som stog på listan, så jag och sussie fick ta den och springa genom halva affärn x) haha! Jaja, kom hem och satt mig och började plugga historia.. USCH vad tråkigt, annars brukar histprian vara kul, men nu hittade jag inget om dom jag skulle skriva om och det var inge intressant, så det blev bajs x) men nu är det ju iaf gjort och jag hade tänkt pysa över till Nathalie en stund :)

Bäst jag gör det nu innan hon dör av tråkhet =D


Ha en mysig tisdagkväll

Kisses from the one and only Ida Åkebrand

Ovido - Quiz & Flashcards