Alla inlägg den 6 november 2007

Av Ida Åkebrand - 6 november 2007 16:37

Glömde att skriva igår.. förlåt kära läsare! =P Hade tid, men jag glömde helt bort det. Va på skolan tills halv fem, satt vid datorn en stund, sen åkte jag till stallet vid halv sju och kom hem därifrån vid halv nio! Red inte eftersom jag har så pissigt ont i ryggen!

och gaah Johanna.. du måste stanna kvar här juu :( Du får inte sticka till K9 eller ;O Då kmr det inte vara kul på stallet alls ;/

Aja, får väl se hur det blir :)

När jag kom hem från stallet hoppade jag direkt in i duschen sedan satt jag mig frmför datorn en stund ;)

Mja, gjord eävl inte särskitl mkt mer.. elr jo, jag gjorde ne bildanalys och skickade till bildlärarn, vi hade ju sovmorgon idag så då fick vi en hemuppgift vi skulle göra istället, så jag tänkte att det är lika bra att göra den på en gång så jag slipper sen! och idag är jag grymt glad över att jag gjorde den då jag gjorde den.. hade inte pallat idag xP


Jaao, idag hade vi som sagt sovmorgon så vi tog 20 över 9 bussen in till skolan och var där som vanligt. Knäppte lite muppbilder som självklart kommer upp på bilddagboken ;) Så nu kom jag typ precis hem.. När jag stog och väntade på bussen så kom Maggan Tessan och Bea och åkte förbi så jag liftade med dom och fick skjuts ända hem! Grymt skönt att inte behöva gå från busshållsplatsen, och att inte behöva sitta på bussen som antagligen ändå skulle vart fullproppad med folk!

Nu ska jag bara ta det lungt. Skulle vara med bea men fick nyss ett sms att hon skulle på konfirmationgrejs, så det blir att vara hemma ikväll.. Ganska skönt ändå, har så grymt ont i ryggen idag ;/ Hoppas pappa har kommit ihåg och ringa till ruggdoktorn så vi får veta vad vi ska göra! Aja :)


Imorn ska jag träna med Emelie och Martina. Äntligen så ska jag få börja på friskis ;) haha tantgympa vafan =D Nä, men de är mkt ungdommar där också faktiskt ;) Det jobbiga är att det är så pruppigt långt bort dit, helst om man bort här ute i Njurunda.. uuusch bara ännu fler skäl till att hata njurunda ;( Menmen.. vill inte träna här i Njurunda med mamma så jag får väl offra mig ;) Imorn ska jag iallafall följa med Emelie efter skolan så jag slipper åka hem! Skönt de iaf ;)  Nu äre bara det hur det kmr gå med ryggen min, är rädd att det ska bli värre, men det tror jag väl inte! :) Får väl ta det lungt isf om jag börjar känna av nått ;P Menmen de märks väl :) Nu ska jag in på bdb och slänga upp lite bilder :)


See ya! Love

Ovido - Quiz & Flashcards