Alla inlägg den 7 november 2007

Av Ida Åkebrand - 7 november 2007 19:50

Pjuuh, så har man varit och tränat idag! Hårt jobbigt men grymt mkt roligare än att hålla på springa alldeles själv iaf ;P Men jag har fan problem med kordinationen för jag fattar typ inte vad man ska göra på vissa grejes osv.. haha sjukt jobbigt, men de kmr väl lösa sig när jag har tränat där ett tag ;) Friskis och svettis for life ;) Känner av det i armarna nu, dom är typ helt döda =P haha. Men sånt får man leva med ;) Kmr bli gött att börja träna nu, fan börjar ju bli fet så det är väl dags! :D Det enda är att det är så långt dit bort, elr rättare sagt jag bor för långt bort.. asjobbigt.. bussarna stämmer inte åsånt, så de kmr bli knas när jag ska träna, menmen jag får göra det bästa av situationen ;P haha.

Mjaa, kom iaf hem för en stund sen, duschade och sedan gjorde jag klart engelskan som vi ska lämna in imorn, så har jag nyss käkat en risifrutti och sitter och gnager på en mandarin =D


Gaash, idag på skolan såg vi klart Back to paradise, fuuuck vad sorglig den filmen är.. jag lovar om ni inte har sett den måste ni se den, skiiitbra! Men den är så sorglig, alla tjejer i klassen satt och hade fullt med tårar i ögonen, jag lovar hade vi inte varit i skolan skulle alla antagligen bara suttit och stortjutit! Usch, jag mådde fan dåligt efter filmen (alltså inte så jag ville kräkas) men dom var förjävliga ;O gaah, nu ska jag inte säga för mkt men ;) haha! Aja , seeee den iaf, grymt bra =D

Nu ska jag bara checka runt lite här sen blir oc för hela slanten ;) Börjar sent imorn så jag får schlagga lääänge och väl =D Grymt skönt =D fast okej, så länge är det väl inte, men idag klev jag upp tjugo i sju och imorn får jag sova ända till halv nio, så det blir nästan två timmar mer ;) Griiimt =D höhö..

Aja, nu ska jag klicka mig vidare :)


kissesandhugs

Ovido - Quiz & Flashcards