Alla inlägg den 18 november 2007

Av Ida Åkebrand - 18 november 2007 18:42

Kom nyss ut från duschen, hääärligt =D Har varit och tränat på friskis med mamma, hårt skönt =D Först åkte vi in till stan och jag köpta ett par shorts på intersport, så sen åkte vi bort till friskis, tränade, kom hem, käkade, duschade och nu sitter jag här! Hela dagen har varut slö som satan =P Suttit och kollat på the blair witch project, mysko film =P Sen har jag väl suttit vid datorn, och sett halva ice princess :) Så nu ska jag se färdigt den sen vette tusan!


Igår så gick jag iaf bort till Sussie, och vi åkte bob =D haha hur kul som helst ju x) Mjaa, va inte ute så länge för det blev kallt, så vi gick in och kollade på big air snowboard istället. sen satt vi mest bara och glodde på tv, jag slumrade till x antal ggr =P haha! Försökte hänga med och så fort sussie sa nått jag ba "jaaa aah visst, eller hur" haha, men egentligen så fattade jag inte ett skit av vad hon menade eftersom mina ögon vägrade vara öppna! Så jag gick hem vid halv ett och la mig direkt :)

Så sammanfattningsvis kan man säga att jag har haft en grymt lugn helg och att jag har spring i benen =D Så det var bra att jag fick mig ett träningspass såhär i slutet av en seg helg ;) Jaja, nu ska jag se filmen!


hare gött!

pussiiiis

Ovido - Quiz & Flashcards