Alla inlägg den 29 november 2007

Av Ida Åkebrand - 29 november 2007 20:45

Har nyss duschat, packat idrottskläderna tills imorn och nu sitter jag här och filosoferar. Lyssnar på lite skön musik och tar det lungt! :) Så himla mysigt nu på skolan för treorna har julpyntat i cafét så det är asmyyys =D

Slutade vid kvart över fyra, så gick jag ner på stan och mötte Nathalie, köpte en mascara och en ögonskugga på Kicks sedan gick vi bort till Gina och jag köpte en kjol typ, fast det sitter fast en t-shirt i den också, jättegullig! :) Sedan gick vi och käkade på donken, haha bra innanj man ska träna alltså ;P Sen skulle hon ta bussen hem halv sex, så jag gick upp till mamma, satt där en stund sen typ sex åkte vi bort till friskis. Skulle träna ett brädpass men det var inställt så det var puls istället, men det var askul det med, det roligaste passet jag har varit på hittills iaf ;) Askul! Jobbigt var det, men det gjorde inget för de va så skoj ;) haha! Åkte hem efter det och nu har jag som sagt nyss duschat och packat! :)


Mjaaaa, så hade jag fått ett th news mail, så jag gick in och kikade på de och såg att dom har ju som videor om dom som kommer lite då och då, men jag kunde fan inte fortsätta kolla på de för jag blir så avis på alla som får vara och kolla på dom! Haha jagvet, det är sjukt, men så äre. Jag kan inte kolla på när dom typ går ute och det är massa folk som får vara där och se, och jag bara sitter hemma framför datan och får se dom, ;O det är en hemsk syn och jag vill bara slå alla som är där =D hahha! Njä, nu ska jag inte tjata ut er om dom, men det är faktiskt min blogg och jag skriver om mitt liv och saker jag tycker om, och nu råkar det vara så att jag älskar dom så då måste det få komma upp lite inlägg om dom också faktiskt! tycker ni det bli tråkigt behöver ni inte läsa =D

Jaja, ska klicka mig vidare!


hare gött readers!

xOxO idiiis

Av Ida Åkebrand - 29 november 2007 13:52

sitter på ljud och surar..alltså inget vill funka för mig någonsin. Förra gången  vare massa klipp som inte hittades när jag hade börjat gjort ett garageband project, så jag gjorde om ALLT och fixade till så hela enkäten var klar, hade bara kvar att göra en påa och en ava , så nu idag när jag skulle öppna garageband igen så var allt borta... FUCK säger jag bara.. blir så lesssssss på denhär skiten.. Jaja, har iaf gjort klart påan och avan nu, så nu blire att göra klart hela skiten nästa vecka så jag kan exoprtera den till itunes och så.

Mja, slutar väl snart, typ fem över eller nått sånt, sitter och lyssnar på Martins radio på lastfm,faktiskt hyffsad musik ;) höhö. Vad gör man inte x)

Njä, ska träna efter skolan. Slutar vid kvart över fyra och då ska jag ner på stan och träffa Nathalie, käka med henne och gå runt på stan en stund, sen ska jag iväg på friskis och träna röven av mig ;)  Blir härligt somfan =D Jaja, skriver väl när jag kommer hem om jag orkar!


PUSS

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards