Alla inlägg den 8 november 2007

Av Ida Åkebrand - 8 november 2007 16:39

Blääbläbläbläblä.. det är ett bra uttryck för hur jag har mått idag. Har haft så grymt jävla ont i ryggen att jag inte vetat vad jag ska ta mig till. Om jag kunde skulle jag gått hem tidigare, men det var så himla mkt som skulle göras klart på både ljud och grafisk så jag hade inte tid.. Slutade iaf en kvart tidigare så jag skulle hinna med fyra bussen, alltså det går fan inte att beskriva hur ont jag har haft..känns som jag kmr svimma av smärtan närsomhelst! Aja, får ta nån ipren och alvdeon och se om det blir bättre, vilket det inte brukar bli men jag kan ju hoppas att det är något speciellt idag ;) Imorn klockan två ska jag iallafall till en naprapat och kolla ryggen! Hoppas dom gör så att smärtan försvinner för jag orkar verkligen inte ha ont mera! Kmr vara så jääävla skönt om den försvinner =D


yeoyeo.. nu ska jag se på nåra avsnitt av oc sen ska jag käka sen till petter och kolla på nån zombie film som han hade varit med i elr vadfan det nu var xP haha! Aja, blir kul att se vad han tjaffsar om iaf xP Mja, finns väl inte så mkt mer att tell you guys!


pööööwss

Av Ida Åkebrand - 8 november 2007 09:01

Godmorgon readers ;) Idag har jag haft grymt mkt tid på mig jämfört med vad jag brukar ha , för jag är ju inte riktigt en sån som bloggar på morgonen direkt ;P Haha! Sitter iaf och lyssnar på 1000 mere med Tokio Hotel, den är så grymt bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till =D Jaja, ska gå till bussen tio över för den går ju tjugo över =P Skönt att vi inte börjar förns tio över tio idag :) Snö är det ute också, yeeah! Inte så särskilt mkt men lite iaf ;)

Aja, ska in på bdb nu.. Hör sen :)


pussochkram

Ovido - Quiz & Flashcards