Alla inlägg den 19 november 2007

Av Ida Åkebrand - 19 november 2007 19:55

Har nyss kommit hem från stallet. Inte ridit idag heller eftersom att det var hoppning och jag antar att min rygg skulle dö av det! Så jag har suttit och frysit med Johanna och Sofia och bara kollat på istället :) Orkade inte vara där tills kvart över då vi egentligen slutar, så pappa fick komma och hämta mig kvart i istället ;)

Annars har dagen varit som vanligt, jag har gått i skolan och haft ont i ryggen! Den vill verkligen inte bli bra.. den hatar mig jag lovar! :O Grymt kul var det på multimedia iaf, håller ju på göra våra egna hemsidor så nu skulle vi skissa upp dom hur vi vill att dom ska se ut i illustrator. Blir riktigt nöjd med min, inte något speciellt med den, den är enkel men fin ändå. och det gillar jag :) Ska hoppa in i duschen nu när jag har skrivit färdigt, sen blire fika och sen läsa systrar i jeans tredje sommaren, köpte den igår när jag och mamma var och köpte shortsen :)


Mwiiiih, fick ett sms av emelie förut idag. Eller, mja, när jag kom hem från skolan.. men iaf såhär var det, hon hade gått runt på stan med Anna, så kom det en snubbe och började snacka med dom, han sa typ att det är ju julgalan i nordichallen på lördag, dit det kommer massa artister och massa folk, förra året var det typ 3500 pers där, men iaf, så sa han att dom behövde servitörer till de, så han frågade om Emelie och Anna ville hjälpa till, Anna kunde inte så hon sa nej direkt. Emelie stog och velade och sa njaaanjäääääää, jag vill ju inte göra det själv sa hon sen, och då sa han att hon skulle prata med några kompisar, ta hans nummer och sen höra av sig när hon visste, så hon frågade mig och martina om vi ville med, självklart ska jag hänka på, grymt roligt ju =D men vi skulle snacka mer om det imorn om hur det blir, skulle iaf vara sjukt kul =D Då skulle vi vara där 15.00 på dagen och vara där till 23.00 typ ;)

Jaja, updatering om hur det blir kommer väl imorgon, hoppas att det blir så nu, så han inte har hittat andra så det inte finns plats för oss ;) Haha fan man kmr ju in där gratis och det lär ju vara grymt skön stämning där, och att servera är faktiskt riktigt kul.. Serverade ju när jag gick i åttan då niorna hade nobel, inte riktigt lika stor sak men det var fett kul så vad ska inte dethär bli då ;) haha nej, nu måste jag sluta, måste hoppa in i duschen innan mina fötter trillar av ! :)


trevlig kväll

kram från idaÅ

Av Ida Åkebrand - 19 november 2007 11:22

Sitter på foto nu.. är klar med min banner så jag vet inte vad jag ska göra nu =P Eller, det vet jag ju, vi ska fota och göra en grej, men det är bara jag som är klar förutom amanda och vilma och dom ska arbeta tillsammans, så jag måste vänta tills någon annan är klar innan jag kan fota. blir lite jobbigt att fota mig själv faktiskt =P haha!

Fan, vad seg alla är.. fast det är iofs ganska skönt.. men det börjar bli långtråkigt med tanke på att jag har varit klar hela lektionen typ x) Va och fixade nå smågrejer på min banner men sen var jag klar. det gick på 2 sek =P Hmmz.. vet inte vad jag ska hitta på..bilddagboken är ju blockerad så dit kan jag inte gå.. får gå in på last fm och lyssna på lite musik kankse ;) Hehe aja.


See ya later

kisses

Ovido - Quiz & Flashcards