Alla inlägg den 28 november 2007

Av Ida Åkebrand - 28 november 2007 21:42

Kom nyss hem från Nathalie, har varit där nåra timmar ikväll. Skönt att snacka av sig lite. fick veta massor som verkligen shockade mig, vad dumt det kan bli egentligen. Folk som man litar på vänder ryggen och försöker dölja saker och ting.. Ja herregud säger jag bara, livet är komplicerat!

Gick bort till ica och köpte lite godis, jag vet att jag inte får äta godis på veckan och jag är redan skyldig Sussie en chokladkaka, men jag var helt enkelt tvungem ni förstår inte hur jag kände mig faktiskt! Haha, nä men vafan, jag äter annars aldrig godis på veckorna och det tykcer jag är väldigt bra gjort av mig! Och nu i veckan har jag faktiskt tränat påde måndag tisdag och sen ska ajg träna imorn, idrott på skolan på fredag och så blire väl träna på söndag också ;) Så det gör inte så mycket!

Hade tänkt gå och göra mig en macka sen packa ihop mina träningsgrejer tills imorn, bestämma kläder jag ska ha imorn och sen sova :) Känner att jag är törstig som en gris nu också. Usch vad jobbigt allt blev helt plötsligt!

Och juste.. backen öppnar ju imorn, fatta så jävla braaaa! =D Blir att åka dit på fredag antagligen, det ska börjas i tid ju ;) Hihi! Jaja, trevligt det..

Börjar sent imorgon, så himla skönt, får sova ända tills typ halv nio, grymt jävla skönt kan jag lova.. Och en sak till fan, Oskar borde snart vara i Sundsvall och inte hinner man träffa honom, det är förjävligt vill jag lova ;P Han ska på dreamhack i jönköping och skulle byta från buss till tåg här i Sundsvall, så han skulle väl vara här typ tio till tjugo över elva eller vad han sa. Men då äre ju så jobbigt att jag bor i puppnjurunda så man hinner liksom inte träffa han.. Jaja, det kommer väl fler tillfällen, elr nått ;P

Nu ska jag iallafall oacka min väska, eller.. först dricka vatten =D haha!


Peace out!

xOxO idiiis

Av Ida Åkebrand - 28 november 2007 09:06

Sitter på svenskan nu och ska skriva en novell. Det är helt enkelt bajs.. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.. asså en novell kommer inte på beställning, då måste man själv vilja skriva och det vill jag verkligen inte göra nu. Jag har väldigt tråkigt. hahaha, gå in på google och sök på string-emil och gå in på första alternativet som kommer upp x) hahaha det är stört, Elin visade några det igår på historialektionen, och sen kom dom till oss x) hahaha underhållning om man går i mp1a.. jag varnar er för hemska bilder! ;O Nä, men helt ärligt.. jag kanske borde börja fokusera på min novell istället för att sitta här och skriva massa skit. men jag orkar inte, så jag sitter kvar en stund. Dethär är det sköna med att gå en linje där man använder datorer till i stort sett allting ;) Man kan smyga in på andra hemsidor ifall man får tråkigt.. det enda är att dom har typ blockerat alla hemsidor . men nu ska jag kolla på parlamentet med martina på youtube =D haha!


ha en go dag

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards