Alla inlägg den 4 november 2007

Av Ida Åkebrand - 4 november 2007 18:00

Mjaa, jag blev less på det gamla så jag tänkte göra en liten make over.. så, nu är det ju ni som ska tycka till eftersom det är NI som ska trivas när ni är här och läser :) Soo , vad tycks om utseendet på min blogg nu? :) Uppskattar svar =D


Love ya

Av Ida Åkebrand - 4 november 2007 13:26

Vem där? muahaha, de satt jag och Sussie och spelade igårkväll! Också lekte vi tjuv och polis.. jag var polis , men Sussie dödade mig :( Så, de onda vann.. it's a tragedy! Nä, men.. ja, jag va alltså hos sussie igårkväll.. gick dit efter att vi hade äte, så va jag bara där och muppade på! HAHAHAHAHA just ja, måste lägga upp ett klipp från youtube som vi satt coh kollade på. FYFAAAAN vad vi garvade.. fan i japan är dom inte normal x) hahaha! Seriöst, ni måste kolla på de! Det är ganska långt, och i början är de väl sådär kul, sen kommer det en annan grej dom gör lite längre in på klippet och fyfan ... mja.. men ni kmr ju få se x) haha!

Jaja.. vi gjorde faktiskt inte så mkt.. töntade oss typ.. och lyssnade på när hennes föräldrar och deras kompisar sjöng kareoke xP


Idag har jag inte gjort nått alls.. kunde inte somna igår så jag somnade väl runt fyra.. så jag sov till typ halv tolv då nån baknade på dörren som en galning. Usssch vad trött jag var då! Men det var bara att härda och kliva upp. Käkade frukost sen har jag legat och läst engelskaboken.. Tack och lov för de.. tänkte att jag slår inte på datorn förns jag har läst ut boken, och vips så var den slut så nu sitter jag här ;) Tror jag ska gå och hämta min efterrätt från igår.. mamma hade gjort nå chokladmousse som vi skulle äta men de blev så sent så jag orkade inte vänta utan stack till sussie istället..så ja, jag ska nog äta den nu och kolla på några avsnitt av oc och bara ta de lungt.. är så himla trött och har så bajzigt ont i ryggen idag med så jag vet inte riktigt vart jags ka ta vägen ;/ Aja.. jag får härda ut! ;P

Nu ska ni iaf kolla på klippet.. hahaha dom är störd i japan som sagt.. vilka jävla ideer xD (vid 03.20 kmr mission 2, då blir det ännu roligare .. tänkte om ni blir less på de första xP hahahah )


grooooov hångel.

Ovido - Quiz & Flashcards