Alla inlägg den 12 november 2007

Av Ida Åkebrand - 12 november 2007 17:32

En ny måndag och en ny skolvecka.. Drygt som fan. Ont i ryggen som en gnu har jag också, jag blir inte riktigt klok.. Usch jag vill inte ha ont mera ;/ Jag vill veta vad som är fel, jag pallar fan inte! Ååh, jag blir bara arg när inget ska funka :/ Va tvungen att gå hem tidigare idag eftersom jag hade så himla ont. Det går ju inte, om jag skaha så jävla ont så jag inte kan gå i skolan.. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till egentligen!

Jaja... Ska väl till stallet sen efter maten. Blir verkligen att bara kolla på idag eftersom jag har så ont. Men jaa, sånt får man leva med i guess.. Ringde iaf till naprapaten när jag kom hem, men det var bara mobilsvar så jag lämnade bara ett meddelande. Hoppas han ringer upp snart så jag får veta vad jag ska göra förnått.. Om det blir att gå till han en gång till eller om det blir vårdcentralen :O Det märks väl..

Hade matteprov idag, gick väl sådär xP Har typ glömt bort allt eftersom det känns som de va tuuusen år sedan vi räknade allt det. Men G blir det nog iaf :) Yeeo.. Så är det..

Aja, nu ska jag se oc innan jag ska till stallet.


BLÄÄÄÄ!

(btw, 29 skoldagar kvar innan jullov =D)


Ovido - Quiz & Flashcards