Alla inlägg den 21 november 2007

Av Ida Åkebrand - 21 november 2007 20:10

Sitter här och lyssnar på värdlens skänaste låt, Mika-Lollipop, haha den är bara för mysig ;) Lyssnar på den om och om igen =D  Har iaf nyss duschat, vart och tränat på friskis idag, gud så skönt, men jag är nere i svackan där det är som jobbigast ;O haha så det är fan i mig en plåga när man är där =P Kanske tar ut mig för mkt och kör för hårt, kanske borde tare lite lugnare.. hmmz.. haha äh =D Jag tkr det är så kul så jag bara hoppar runt ;) Jag dör nog inte av det hoppas jag =>

Skoldagen har varit som vanligt, inga medielektioner, ganska skönt ändå! Sen har vi suttit och spelat fia med knuff hela rasterna, kung ju ;) Fan vad vi är elaka med varandra, haha men sånt är livet när man går på media =}


Och just ja =D=D Vi fick jobbet ! Snubben (Roger hette han) han ringde tillbaks idag =D Så nu ska vi vara på nordic halv tre, åsså ska vi vara där och servera på julgalan ;) Grymt nice =D

Asså fan, det hade varit en tjej som hade serverat på oktoberfesten för nått år sen, och hon hade aldrig tjänat mer oengar än då! Först får man ju typ 90 kr/h sen hade hon fått sjukt mkt dricks av gästerna =D haha hoppas dom är lika generösa nudå så vi får mkkkkkkkkkt pengar =D huhu!

Jaja, nu ska jag fixa en grej till svenskan sen blire väl sova x)


Yeeeahyeahyeah, have a nice evening

kisses from the one and only Ida Åkebrand

Ovido - Quiz & Flashcards