Alla inlägg den 17 november 2007

Av Ida Åkebrand - 17 november 2007 20:01

Gah, grymt seg kväll, har suttit och kollat på slutet av high school musical ett och hela tvåan nu ikväll.. fan vet inte vad jag ska göra förnått , alla verkar vara så himla osociala :O så mja.. fett less på datorn är jag, så jag har ingen större lust att sitta här.. har inga bra filmer heller, så jag vettefan! Men det skulle vara snowboard big air sen ikväll halv tio, så det blir att se det iaf =) Grymt kul att kolla på sånt ju ;D Jaja.. nu ska jag iaf gå.


have a nice evening

kyssssss

Av Ida Åkebrand - 17 november 2007 15:09

Kom nyss hem, det har regnat hela tiden, hårt jobbigt, blött och jävligt blev det! Men det var gryymt kul att vara där och kolla, för andreas och fredrik gick det ganska bra faktiskt. man kör ju tre varv, och varje var har två etapper, så nu har dom kört dom tre första varven (6 etapper) och dom ligger ungefär topp tio, och det var ca 70 st som var med och tävlade, så det var inte alls illa! Andreas va lite sur för han hade på en etapp vurpat 2 ggr och fått motorstopp 5 elr vad det nu va. Ojoj säger jag bara! Men trots det verkar det ju som det går ganska bra, så det är bara att önska dom lycka till i resten, nu har dom ju bara kört halva tävlingen, dom har ju lika mkt kvar nu som dom ska köra i mörkret, då är första starten typ klockan fem elr nått och då har det ju blivit riktigt mörkt ute! :) Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen innan jag fryser ihjäl ;)


Puss sötnosar

Av Ida Åkebrand - 17 november 2007 10:36

Mjaaa, god morgon alla bloggläsare :) Vaknade ovanligt tidigt idag, men när det är tre extra killar i huset som sitter och snackar i köket så är det faktiskt inte så lätt att sova. Vaknade typ halv tio, låg kvar och försökte sova, men jag var så himla kissnödig så jag blev tvungen att kliva upp. Sen när jag var uppe kände jag mig inte trött alls, så jag klädde på mig och gick ut i köket. Fullt vid bordet så jag fick stå och vänta tills det blev tomt så att jag kunde få i mig nå frukost jag också ;P Dom for för ett tag sen iaf, dom skulle ju sätta upp tältet och sånt, pappa och daniel stack in till stan för dom skulle köpa nått, så nu väntar jag bara på att dom ska komma hem så ska vi väl fara :) Hoppas det går bra för Andreas och dom idag nurå =D

Mjaaa... ska väl sminkaa mig lite snabbt nu och byta kläder, sen sitter jag väl här tills vi ska fara ;P


hörs sen

Pussssochsmek

YO!

Av Ida Åkebrand - 17 november 2007 00:43

Mjaaa, har varit en grymt lung kväll.. satt först ensam en stund, sen vid sju kom sussie.. Jag käkade sen typ har vi sett idol, skulle egentligen till jocke men det var massa tjaffs där så det var inte så smart att fara dit. Så vi stannade hemma istället och typ snackade åså! Mja, har väl typ inte gjort så mkt mer x) Kollat på bloopers på youtube, sen nu ha jag snackat med mamma och pappa.. Sussie gick hem för ett tag sen.


Imorn så blir det att fara och kolla på enduro. Andreas (min tremening) och två av hans kompisar kom hit ikväll, dom hade kört ner från umeå? eller vart det nu var, för dom ska och tävla imorn, elr två av dom iaf, den ena ska bara vara och hjälpa till och skruva åsånt! Men så ja, jag pappa och daniel ska dit och kolla, daniel ska fota en massa och pappa ska hjälpa andreas att skruva om det blir något, och jag ska väl mest dit för att kolla :) Blir nog kul!

Det börjar runt tolv, så vi ska väl dit då nångång, sen håller det på ända tills typ tre elr nått.. men då far väl jag hem, för sen efter det kör dom klockan fem igen, ett kvällslopp, så dom kör i mörkret ;) men då tror har jag väl andra planer så det blir att kolla på dagen bara för mig. Det räcker nog :) huhu! Jaja, nu ska jag iaf tvätta mig och borsta tänderna, sen ska jag väl sova ! :)


Sweet dreams

Ovido - Quiz & Flashcards