Alla inlägg den 30 november 2007

Av Ida Åkebrand - 30 november 2007 16:16

ÅÅÅÅÅH JAG TROR JAG BÖRJAR GRINA :O imorse hade vi idrott, och då stog jag inne på toaletten och sminkade mig, och hade sminkväskan på handfatet, så lämnar jag den där och glömmer den, så nu bad jag mamma gå och kolla om den var kvar, självklart var den inte de, så nu är ALLT mitt smink borta, jävla CCCCCCCCCCCCCCPPPPPPPPPPPPPP IDA! Hurfan kan jag vara så jävla glömsk? jag har nått jävla cpfel i  min hjärna helt ärligt! jag blir så arg på mig själv! Hade precis köpt en nu mascara och en ny ögonskugga också, och nu är det borta. Och resten av mitt smink. Måste prata med nån på skolan på måndag och höra vart man ska vända sig om man glömt nått på gympan, inte för att jag tror att den som hittade det lämnade tillbaks de. men jag kanske har tur. får hoppas på de. kmr alltså vara utan sminka hela helgen och på måndag, det är fördjävligt :O


Jaja... ska snart in till stan igen. Jag och Sussie ska in till Josse och kolla på massa skräckisar ;P muahahah, åker med tjugo över fem bussen, alltså om en timme, och blir nog att vi sover där. Myyyyys! Måste iaf gå och käka lite nu innan vi far..


ha en superkväll

xOxO idiiis

Av Ida Åkebrand - 30 november 2007 10:38

sitter på svenskan igen..det börjar bli deprimerande att inte veta vad man ska skriva om. Vi ska vara klar vecka 50 och jag har inte ens fått en början.. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva och jag får damp snart !

Slapp att gå till bussen imorse iaf, och från stan bort till åkersvik , grymt skönt. Daniel skulle köra bil in till skolan så vi skulle åka med han, men då skulle micke också ta bilen så då orkade daniel inte ta bilen, så vi fick skjuts av micke istället. Men hur som helst så behövde vi inte gå och det var det som var det braiga ;) haha. HAde askul idrott också =D wohoo, vi vann såklart ;) haha.. nä men nu måste jag börja skriva något, SKA få fram en idé tills lektionen är slut och jag ska börja skriva!


loove

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards