Alla inlägg den 13 november 2007

Av Ida Åkebrand - 13 november 2007 20:49

Gaaah, jag blir galen på mig själv :D haha! Boken som vi ska läsa till svenskan, JAG HAR REDAN LÄST DOM FÖRSTA 75 SIDORNA :O Alltså den första fjärdedelen, så nu måste jag vänta tills NÄSTA TISDAG :O innan jag får läsa igen! Vi ska diskutera den första delen då, och sen ska vi gå vidare till den andra delen. Jag kmr bli galen helt seriöst! Den är så gryyyyymt bra , vill bara läsa mer mer mer :D Måste hålla mig.. det kmr inte gå, jag kmr läsa ut boken denhär veckan :O jag kmr inte kunna hålla fingarna från den, utan tänka "bara ett kapitel, det gör ju inget" så tillslut är hela boken slut xP Tro jag läste domhär sidorna på ca en halvtimme, om inte mindre xP mwööhöö..

man ska ju liksom inte ha läst boken för man ska ju inte veta vad som händer, det ska man ju typ diskutera och tänka vad som kmr hända, då går de ju inte om man läst den redan =P ahah gaash! Kmr läsa domdär första 75 sidorna om och om igen =P För om jag bara låter den vara nu, kmr jag ju ha glömt bort vad som hände tills nästa vecka x) jaja, nu ska jah inte tjata ut er =D Ska gå och se oc :)


PUSSSS, på bra böcker som man fastnar i =D

Av Ida Åkebrand - 13 november 2007 16:53

yeeah i'm on my way ut to the top again =D Eller nått sånt, jag har inte ont i ryggen för tillfället =D En väldigt bra sak tycker jag :) Hade ont idag mitt på dagen, men nu när jag satt på bussen och snackade med Nathalie så kom jag och tänka på att det inte gjorde ont, inte när jag gick hem heller och inte nu när jag sitter i datastolen =D Det är grrrrrreat ska ni veta :)

Hoppas bara att det håller sig, så det inte går nedför igen nu när jag äntligen börjar bli bra ;) Därför ska jag inte sitta här så länge ikväll :) Måste göra historian och skriva ut den, sen ska jag väl gå härifrån!

Nu sitter jag iaf och gnager på ett äpple och bara njuter av stunden :D Måste njuta nu för man vet aldrig när det onda kmr tillbaks =P haha! Har då iaf ringt till Anders (naprapaten) och han sa bara att jag skulle fortsätta strecha åså, sen om det blev värre skulle jag höra av mig igen! Men det hoppas vi väl inte att jag måste göra, för jag vill ju inte bli värre igen, jag SKA inte bli värre , för det har jag bestämt =D Huhu jaja!

Ska väl fixa historian nu sen blir det att se på OC :)


Pussss sötnosar =D


-----------------------------------------------------------------------------

updat.17.23

Hahaha juste =D Idag på skolan så fick vi en ny uppgift och en ny bok vi ska läsa och diskutera osv, så var det massa böcker som man fick välja mellan, då var det en bok som heter Syskon kärlek, det handlar om en tjej som blir kär i sin STOREBROR. Det är heeelt jävla galet :O haha! Såå, detf anns bara fyra böcker av den, så jag skyndade mig att slita åt mig en för jag är bara tvungen att läsa den ! haha den verkar fan kul att läsa, jag måste fan få veta vad som händer x) På baksidan står det såhär:

Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova. Kan du svara på en sak? Får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa?

Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum? Jag kan inte hjälpa det! Och jag skäms så inihelvete.


Ludvig och Amanda älskar varandra.

De vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande.

Ett förhållande som sargar och svider.

Men som också ger skälvande lyckostunder. Ända tills verkligheten tränger sig emellan dem.


Hahah, fattar ni varför man vill veta vad som händer?  haha det är cp =D Måste läsa den nu, ikväll ! :D Haha. Det dåliga är att man ska läsa en fjärdedel av boken varje vecka, annars ahde jag lätt kunnat läsa ut den på en dag xP

Jaja, nu ska jag inte tjata ut er! Fortfarande inte gjort historian så jag ska göra det nu :)


KISSSS!


Ovido - Quiz & Flashcards