Alla inlägg den 27 november 2007

Av Ida Åkebrand - 27 november 2007 19:17


Igår fyllde min Hannis år, och jag hade inte ens en tanke på det. Kom på det idag så jag skyndade mig att slänga iväg ett sms till hon ! :) Så nu sitter jag och snackar med henne och bara tar det lungt. Snackar om nyår och så, alla ska ju upp till Hemavan från Storuman, så jag antar att det blir så att jag åker upp dit med dom. Skulle ju vara kul att vara hemma med kompisarna också, men nyår har jag alltid varit i Storuman, så jag måste hålla min tradition, och jag träffar ju dom aldrig annars nästan, så man måste passa på medans man kan! :) Jao.. Sitter i min nya morgonrock och fy satan så skön den är, ni anar inte ;) Har varit och tränat idag, segt som fasen var det, har ont i halsen och sen så red jag ju igår, så jag var inte i toppform haha ;) Meeen ja, skippar träningen imorn alltså, och tränar på torsdag istället annars kommer min kropp dö eller nått x) hahah Jaja.. kom hem iaf, duschade en snabbis sedan käkade jag! Nu måste jag göra klart historian sen ska jag se på gossip girl =D


Puss och gull!

xOxO idiiis


Ovido - Quiz & Flashcards