Alla inlägg den 9 november 2007

Av Ida Åkebrand - 9 november 2007 16:11

Haha yeeah, jag lever och mår bra.. typ haha! varit hos naprapaten nu, känns väl sådär i ryggen. men han sa att jag skulle vara öm ikväll och imorn bitti typ, sen skulle jag hålla på stretcha åså i helgen och om det inte blir bättre så skulle jag ringa dit =P Blev inte så mkt knäckande, för eftersom jag bara var femton så fick han inte göra nått med mig utan förälder. Knasigt, men han strechade och undersökte mig rygg iaf, och han hittade inget fel, bara att den högra rumpmuskeln typ inte jobbar ;S Så nu blir det att strecha rööven så fort jag får lite ont, sen om det inte blir bättre så kmr jag måsta åka till vårdcentralen och röntka ;O Men han sa att det oftast inte behövdes utan om jag typ går nån kort promenad och strechar och sätter mig rakt om det blir jobbigt i ryggen så ska det försvinna! Så vi får hoppas på det så jag slipper åka till vårdcentralen! :) Mjaa, hmz, minns inte riktigt allt han sa, men när jag var där kunde jag till och med böja ryggen så jag tog i golvet! Utan att det gjorde ont.. Det var grymt skönt! Men nu när jag prövade här hemma så gjorde det on igen ;O Jävla cprygg som det gör ont i efter 2 sek att jag har varit och stretchat och grejer! ;O Aja, får hålla tummarna iaf :)


puss&kramskumbanan

Av Ida Åkebrand - 9 november 2007 07:28

Ännu en morgon som jag hinner sitta vid datorn en stund ;) Egentligen skulle jag inte hunnit, för då skulle jag varit påväg till bussen nu, men nu är det så att det regnar som faaaan ute och jag vill inte gå till bussen, så då sa pappa till Daniel att han skulle ta bilen in till skolan och skjutsa mig i samma veva ;) Så det kändes ju grymt skönt, då slipper man att gå till busshållsplatsen och från busshållsplatsen i stan till åkersvik. Tack för den =D Höhö..

Jaja, naprapaten idag dårå, läskigt, hela jag kmr att knaka säger pappa :O Hjälp! men det ska ju inte göra ont så det ska völ inte vara någon fara. Men det är skrämmande ändå om hela jag kmr knaka, uuh! Haha, jaja, bara vänta och se hur det går :)

Ska vara där klockan två och vi slutar fem i tre, så jag kmr väl knappast hinna tillbaks till skolan efter =P Men det märks väl också :)

Mjaaa, nu ska jag klicka vidare!


pusshejsmekmej

Ovido - Quiz & Flashcards