Alla inlägg den 22 november 2007

Av Ida Åkebrand - 22 november 2007 17:11

Fuuuck vad trött jag är!!! Usch, blir en väldigt tidig kväll, känns redan som att jag ska somna och klockan är bara just över fem. jag tro jag håller på bli sjuk igen, sucksucksuck jag orkar inte! Har massor som måste fixas till skolan också, och Historian kan slänga sig i väggen :O Vi kmr fan i mig inte hinna klart, har fått hur lite tid på oss som helst att fixa skiten! Less blir man. Inte konstigt att man inte tkr om skolan säger jag bara. Jaja, nu ska jag inte sitta och beklaga mig.. Dagen har gått hur segt som helst, men nu börjar den lida mot sitt slut tack och lov! Ska käka och sen bara se en film elr nått, sen D-Ö => Det tycker jag lät som en underbar ide :) (alltså inte dö på riktigt =D Bara somna =D höhö ;))

Mjaa, var ju scouterna idag men dom skulle fara och bada och vemfan orkar BADA på badhuset? ;S Fan inte jag iaf, trååååååkigt är vad det är. men ja, det är skönt att det inte blev nått för jag skulle inte orkat fara hur som helst =P Ja, finns inte så mkt emr att säga, imorn ska vi och se saw 4 på bio, GREAAAT! =D Sen blire ju servera på lördag så jag kmr ha fullt upp hela helgen! :)

Jaja, nu ska jag fixa bilder till min hemsida så jag har det gjort, annars måste jag bara slita med det på söndag ;P


Over and out

kisses from the one and only Ida Åkebrand

Ovido - Quiz & Flashcards