Alla inlägg den 3 november 2007

Av Ida Åkebrand - 3 november 2007 17:11

Gaaaah :D:D Idag när vi fikade så satt vi och kollade i resetidningar & jag blev grymt sugen på att åka till Egypten! Eftersom vi ska åka i slutet av april (YEES det blev inte över påsklovet utan sista april å de istället :D:D aja) men jaa, eftersom vi ska åka då är det typ bara 20 grader i dom flesta länder vi kollat på, och vi vill ju ha varmare, så då kollade vi på egypten. Fan va nice om vi åker dit, vi höll på kolla massa så det kan nog bli Egypten jag befinner mig i sista april nästa år =D Fan va gött isåfall :)

Annars så blir det typ.. vafan vare dom sa.. äh jag minns inte, inte gran canaria, de ha vi också tänkt på, men de va nått annat .. what ever =D huhu! Nu ska jag typ... jag vet inte vad jag ska göra. men nått hittar jag väl på här på datorn =) Ska iaf vara med Sussie sen :) aja!


fred & kärlek

Av Ida Åkebrand - 3 november 2007 12:58

Gaah, det värker som fan i ryggen. Jag tror jag kmr bli galen på dethär, kan fan inte göra nått utan att det ska göra ont i ryggjäveln ;/ gah cp!

Aja, vaknade typ tio i tolv idag, så har jag bara suttit här ;P Kollat på th;s nya video an deiner seite , kul video att kolla på faktiskt :) Men allting med dom är kul :D huhu.

Inte minst att dom vann pris i torsdags på mtv european music awards. Inter act fick dom priset för, och det hedrar de artister som haft bäst kontakt med sina fans. Och Tokio Hotel har verkligen kontakt med sina fans. Det är galet och dom är så himla värda priset! :)

Senare uppträdde dom också, och när jag satt och såg så var det ju live, fyfan jag fick tårar i ögonen, hade inte mamma varit där hade jag storbölat. haha, det är cpstört jag vet, men det är iaf så det är och jag ÄLSKAR dom :)

aja.. idag vettefan vad som händer. Just nu känns det bara som att jag kmr stå i duschen halva dagen( för när jag duschar och blir varm gör det inte så ont i ryggen) sen bara dö framför tvn. jag har så bajsigt ont i ryggen .. menmen får väl se! Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen!


Pussss

Ovido - Quiz & Flashcards