Direktlänk till inlägg 23 november 2007

Saw 4

Av Ida Åkebrand - 23 november 2007 16:21

okej, idag är jag trött och sur så klaga inte om det blir ett jättedeppigt inlägg! Men jag blir bara så lesslesslessless.... på vad behöver inte ni veta, det håller jag för mig själv och struntar i att berätta det för hela Sverige.. Och sen så är det ju en sak till.. allting ska jämt vara så jävla svårt! Varför ska livet vara så jävla komplicerat? Kunde inte allting bara flyta på, så man slapp sånnahär stunder? Fast å andra sidan, om man aldrig är med om stunder som domhär, så uppskattar man inte dom bra stunderna lika mycket.. men det är så jobbigt :/ Just nu så vet jag inte riktigt vem jag är.. jag känner inte igen mig själv alls och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Ena dagen vill jag hit, andra dagen dit, tredje dagen vill jag ingenstans, då vill jag bara gräva min egen grav och somna in för alltid. Jag tror jag skulle behöva träffa min Hanna, som jag inte träffat sen storumandagarna, hon gör livet så enkelt.. med henne existerar INGET annat, då är allting så bra som det kan vara.. Fan vad jag saknar henne, och nu kommer tårarna också.. fan vad patetiskt, men så är det iallafall.. usch, vad ska jag ta mig till? Det blir ju inte lättare att du börjar dyka upp i mitt huvud titt som tätt igen heller. Det är bara så jävla fel.. försvinn ur mitt huvud, du hör inte hemma där.. eller så kanske gör du det, bara att jag tvingar mig själv att tänka att du är en fiende i min hjärna, och mitt hjärta. Fan vad jag är kluven, I FUCKING HATE THIS! Jag vet varken ut eller in, och jag kommer nog aldrig få reda på det heller, jag antar att jag får leva med det.. JAJA!


Nu måste jag iaf byta om och fixa mig.. Sen äta för sen ska jag in till stan och träffa Sussie Josse och Amanda för det var dom som skulle hämta ut biobiljetterna på bion, och jag glömde att lämna pengar så jag måste in och följa med dom också.. sen så vet jag väl inte vad vi ska göra, beror väl på när jag kmr in till stan och när vi hämtar biljetterna därifrån, om vi stannar kvar där coh väntar på resten eller om vi går tillbaks till Josse! jaja, det märks väl, ska iaf gå nu!


but nobody said it's was easy

kisses from the one and only Ida Åkebrand

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards