Alla inlägg den 1 december 2007

Av Ida Åkebrand - 1 december 2007 21:47

Kom nyss hem från Josse, har varit där från igår tills nu. Åkte dit med Sussie med kvart över fem bussen, så gick vi upp till joss och väntade på johan, så gick vi bort till hemmakväll och hyrde tre filmer, såg två st av dom och Johan åkte hem kvart över elva, så typ gjorde vi inte så mkt, snackade och busade på! =P Sen nån gång, ingen aning om vad klockan var, men iaf, då kom Larsson dit, så kollade vi på sista filmen innan vi somnade vid halv tre! Larsson stack typ vid halv tio imorse, medans vi andra sov tills typ tolv =) Käkade frukost och tänkte att vi skulle åka till backen, men det blev försent så vi stannade kvar i stan, gick ner på stan för joss skulle köpa byxor skor och nån tröja, så stog vi och kollade när dom railade på torget, haha dom har ju byggt en ramp typ, med massa railar och typ nå hopp, nicenice!

Va där en stund sen gick vi tillbaka för de va så satans kallt ute. När vi kom in satt Alex och kollade på en av filmerna som vi hade hyrt igår, så vi satt oss med han och kollade på slutet av filmen, sen typ käkade vi åsånt.. försökte snurra på en platta som man tärnat snurr för konståkning på, haha det gick fan inte bra x)

Mjaaa, kvart över åtta stack sussie, men jag orkade inte åka hem redan då, så jag stannade kvar och tog kvart över nio bussen istället för joss skulle träffa linus! Höll nästan på missa bussen, den går 21.15 och när klockan var 21.13 var vi fortfarande kvar uppe i lägenheten x) haha! SMAAART! Så jag fick springa somfan upp till texas, kallt som fan och slaskigt och snöigt som fan! Stog på busshållsplatsen nån minut och jag blev dyngsur, vilket jävla väder det är! ;O Sen åkte jag hem, och typ småsprang hem, usch vill inte vara ute i dethär vädret inte! Så nu sitter jag här och funderar på vad som ska hända i mitt liv x) Blir nog att sitta här, se en film kanske, sen sova.. ska till backen imorn tidigt =D Eftersom de inte blev något idag så måste det ju bli imorn nu när den äntligen har öppnat =D Men jaja.. ska dra!


ha en härlig kväll i busvädret!

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards