Alla inlägg den 27 december 2007

Av Ida Åkebrand - 27 december 2007 16:07

Gud vad jag älskar mellandagsrea! Allting är så billigt, köpte ett par jeans och två t-shirtar på gina för 298 spänn, helt sjukt bra. ja, så ni förstår kanske att det är det jag har gjort idag. Mamma kom och väckte mig tio i elva, jag var heelt jävla död alltså. Men jag slet mig upp och hoppade in i duschen, fixade mig i ordning sen vid halv ett åkte vi. Så kom vi hem vid typ halv fyra, så nu sitter jag här. Nathalie vill att jag skulle följa med till G och käka middag, men jag har ingen större lust för det. Sussie kommer nog över sedan, så vi ska väl bara ta det lungt. Känner inte för nått ståhej just nu, har fortfarande ont i ryggen och jag vill inte att det ska bli värre tills nyår! Jaja, nu orkar jag inge mer.

Puss!


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards