Alla inlägg den 2 december 2007

Av Ida Åkebrand - 2 december 2007 20:30

Ikväll har jag faktiskt inte gjort ett skit =D Åkte med mamma och tränade vid fyra, passet började halv fem och var en timme som vanligt, kom hem vid sextiden och käkade nästan direkt. Satt och kollade på discovery med pappa en stund, och sen kollade vi på bilar. Muahah vi ska nog köpa en ny bil snart, gött fan =D Gick iaf och duschade efter det, fotade lite på mitt rum sedan har jag bara suttit här. Håller på ladda hem the heartbreak kid och snackar med Sussie. Dom firade ju henne idag och hon fick en systemkamera =O Massa massa fusk säger jag bara! Vill också ha en. Ska fan spara pengar till det, i promise! När 2008 är slut ska jag äga en systemkamera ;) haha! Aja, vissa har det bra vissa inte ;) Fast okej, jag har det också bra, MASSA bra =D Jag behöver ingen systemkamera för att fota snygga foton ;) (haha, om ni inte har märkt det än så försöker jag peppa mig själv, så tro fan inte att jag är en skrytare för jag menar det faktiskt inte ;P haha! ) men iaf, jag har ett bra liv ;) But someday i will own one , i promise :>

Mja, filmen har laddats ner nu så jag ska väl lägga mig och kolla på den sen sova. (:


ha en fortsatt trevlig kväll med massa mys =D

xOxO idiiis


Av Ida Åkebrand - 2 december 2007 15:37

haha this is so cute ^^, Bill är jätteglad för att han få köra sitt lilla plan, men sen fastnar det i taket och då blir han ledsen! Haha det är så sött =D


mjaaaa så är det! Ska byta om nu sen ska jag och mamma åka till friskis och svettis och träna. Skönt ska det bli efter denhär fettohelgen. Kan behövas ;)


se yaaaa

xOxO idiiis


Av Ida Åkebrand - 2 december 2007 10:56

En ny härlig dag står framför oss. Haha eller inte! Skulle egentligen till backen idag med sussie och josse, men sussie fick inte för morsan sin, hon slog i tån igår hos josse så hon har typ asont.. jävla klant säger jag bara! Så vi får vänta med det.. Ska vara hemma och städa på mitt rum som jag har sagt att jag ska ha gjort i typ flera veckor.. sen ska jag baka lussebullar med mamma. MUMS =D Fan vad julen är bra ;) Lussebullar är nog det godaste som finns =D Mjaa, sen ska jag väl sätta upp nya gardiner och hänga upp julstjärnan i mitt rum, så jag också får lite julstämning, för just nu ser det helt seriöst ut som world war III här inne ;O

Jaja, bäst jag kör igång nu så jag hinner klart tills dagen är slut ;P haha!


hare gött

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards