Alla inlägg den 20 december 2007

Av Ida Åkebrand - 20 december 2007 23:57

Har suttit och kollat på snuttar från Tokio Hotels live video, funderar starkt på att köpa den. Den verkar ju asbra och man får verkligen se hur dom är. Och nu kanske man förstår något eftersom det kmr vara svensk text. Hmm, jag tror faktiskt jag kmr förstå. Nä, det blir nog att beställa en sån efter jul. Jag som skulle spara pengar till sommarn, köper konsertbiljetter och funderar på att köpa en dvd skiva med Tokio hotel istället. Men jag kan inte rå för att jag är galen i dom. Jag kan spara pengar ändå. Sådeså.

Min mamma är så himla söt kom jag på. Eva är inte hundra procent säker på om hon får åka ner dit för hennes föräldrar (sucks i know), och jag vågar ju inte chansa att biljetterna ska ta slut tills hon kan fråga dom om det, så jag måste in imorgon och boka dom, och det är direktbetalning och då får man väl inte tillbaks några pengar? men iaf, då lovade mamma mig att hon skulle följa med mig dit. Hon är bara för söt, hon gör allt för mig. Gud vad jag älskar henne. Hon ska även betala för biljetten hon ska in med. Ja, hon är helt enkelt bäst min mamma. För jag vet inte om jag hade vart så sugen på att åka dit själv, det skulle jag nog kunna göra om inte mamma hade erbjudit sig, men ändå. Det skulle faktiskt kännas lite ensamt utan någon man känner. Så nu är allting löst, jag kommer få se bandet som har berört mitt hjärta flera gånger om, LIVE. Jag har fortfarande inte insett det.. det är så jävla sjukt. Dethär är vad jag har drömt om ända sedan jag började lyssna på dom. det har varit min dröm hur länge som helst. Jag minns när jag satt och kollade på videro på youtube från deras livespelningar och hur jag satt och skakade bara för det, jag kunde aldrig se klart dom, för jag var så himla avis på alla som var där, och jag tänkte att jag aldrig skulle få vara med om det. men nu kan jag äntligen se på dom underbara videorna igen, utan att få skuldkänslor, för nu ska jag verkligen få uppleva det med.

DET FINNS EN GUD!


Förlåt att jag tjatar om det, men som jag har sagt, ni anar inte hur jävla lycklig jag är. Jag tror aldrig jag har varit så himla glad. Trots allt med ryggen och det, det bryr jag mig inte om längre. Jag ska få se Tokio Hotel, och det är HELT JÄVLA INSANE! Ska försöka ta det så lungt som möjligt om dom. men jag ÄLSKAR dom, och hur mycket ni än trackar på dom och hur mkt ni än säger att dom är värdelösa och at dom suger, det kommer inte ändra på min uppfattning. jag har aldrig hållt fast vid ett band såhär länge. Och att jag fortfarande blir så himla berörd av deras låtar är helt otroligt. Ni måste låta mig tycka om dom. och snälla, på min bilddagbok, jag behöver inte kommentarer om hur dåliga dom är. för jag tycker inte det okej? jag tycker att dom är det bästa bandet som finns, och ni kan inte ändra på det. Slut tjatat. och att hålla på skriva massa dumma kommentarer om dom får mig inte att må så mycket bättre precis. Jag vill inte ta åt mig av dom, men det gör jag för dom betyder så himla mkt för mig. jag blir arg när ni skriver sånt. Så snälla, bara sluta . tack! Jag ska även försöka ta det lungt om att skriva om dom, för jag vet att det inte är det roligaste att läsa om. men just nu måste jag få skriva, för dom kommer hit, dom kommer till Sverige, en dröm som jag ALDRIG hade vågat ens tro att den skulle bli sann. Så nu är jag så jävla lycklig.

Jag ska iallafall klicka mig vidare nu. Ni får ha det bra ;)


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 20 december 2007 19:57

Ååh, jag har så söta vänner! :) Först så kom Sussie hit med en julklapp, sedan bara efter ett tag kom även Linda och Ricky, får till och med TVÅ julklappar av Ricky! hihi taack så himla mycket sötfisar! Och att ni bara kom hit och hälsade på mig när jag är sjuk det betyder så himla mycket!

jag har nog världens bästa vänner. Dom åkte precis härifrån, och jag ska väl

lägga mig och kolla på lite mera OC.


Imorn klockan nio blir det att gå in på ticnet och beställa min och evas tokio hotel biljetter. måste beställa i tid, vågar inte chansa att vänta tills efter lovet då kmr dom säkert vara slut, eller så kmr det bara finnas asdåliga utspridda platser kvar!  Så det är lika bra att beställa dom nu. Det ska bli så jävla gryyymt :D

PUSS PÅ DE!:D


jaja, nu ska jag gå. och än en gång, tack mina vänner för att ni kom, och tack för julklapparna. jag älskar er <3


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 20 december 2007 17:04

Alltså det är verkligen säkert att dom ska komma hit! :O Det är helt insane ni fattar inte!!! Biljetterna släpps imorgon och då jävlar blire att köpa! mamma lovade mig att jag skulle få åka, hon skulle ändå vara i Sthlm på kurs den 1-3 april så det var ju asbra! Fan vad lycklig jag är. TACKTACKTACKTACKTACK!!! Så nu jävlar Eva nu måste du följa med mig :D Annars åker jag dit ensam, jag ska fan i mig dit, så äre bara! :)

jaja, ska inte tjata ut er, men ni anar inte hur glad jag är.

PUSSPUSSPUSSSSSSS


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 20 december 2007 13:30

Idag sov jag riktigt länge. Mamma ringde då klockan var halv ett och då väckte hon mig samtidigt. Så kan det gå.Känner mig mycket bättre i ryggen idag kan jag lova. tar mig upp helt själv och har nästan inte ont alls. Eller ibland när jag rör mig på ett visst sätt, då kan det göra ont. Men så det är ju väldigt bra. Har ätit "frukost" och suttit och kollat på oc nu ett tag. Vet som inte riktigt vad man ska hitta på när man bara kan ligga i sängen liksom. Tuir jag har tv på rummet och en bärbar dator, annars ahde det blivit väldigt segt. Nog drygt att bara ligga här hela dagen. Jag vill ju till skolan domhär sista dagarna så man får träffa alla innan det blir lov. It sucks..

jaja, finns inte mycket at göra åt saken..

Ska in på bdb nu sen ska jag nog fortsätta se på oc.


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards