Alla inlägg den 10 december 2007

Av Ida Åkebrand - 10 december 2007 22:24

 

alltså, ibland så blir man bara så avundsjuk på andra. jag brukar läsa en blogg, som jag blir så sjukt inspirerad av. han skriver så grymt bra, och det enda man kan göra är att sucka och bli avundsjuk på att man själv inte var så duktig på skriva. Det finns hur många bloggare som helst som är så duktig på att formulera sina inlägg så dom verkligen blir intressanta att läsa. Man vill inte läsa bloggar hos folk som är värdelös på att skriva, som inte har någon känsla alls.. Själv känner jag att jag är en sån bloggare, en såndär tråkig som man knappt orkar läsa halva inlägget av. Det är konstigt ändå, hur vissa folk är födda med talangen att fånga folks uppmärksamhet. Hur lär man sig sånt egentligen?

Kanske är det så att jag bara ska acceptera det som det är, att jag aldrig kommer förstå mig på detdär med intressant bloggning. Hur som helst, jag skriver mest här för mig själv, inte för alla andra, tänk vad kul när man blir äldre och läser gamla inlägg. Det är klart, det är alltid roligt med mycket läsare, då blir man mer peppad att skriva. Ja, så är det.

Nu hade jag tänkt promenera den långa vägen till toaletten och borsta mina tänder, vi hörs imorgon! :)


sov underbart

xOxO idiiis

Av Ida Åkebrand - 10 december 2007 17:28

ååh, jag är så klantig :O varför ska jag JÄMT vara så klantig för? det är sjukt.. tappade nämligen mamma och pappas kamera i golvet förut idag :O så batteriluckan blev helt skel och sprickan som var i den sen förut, som pappa hade lagat, den sprack upp igen! Det är så typiskt.. Så nu blev inte pappa så glad på mig.. men det är ju faktiskt sånt som händer.. jag gjorde det ju liksom inte med vilje!

mjaaa så är det.. ikväll så äre hoppning på stallet :O och jag missar det.. jag vill inte, jag vill hoppa! Det är ju sista hoppningen för terminen, och det betyder att det är sista hoppningen överhuvudtaget för mig :O det är galet! jag blir så arg att jag ska vara sjuk just nu! när allting händer.. grrr.

jaja, nu ska jag fortsätta hosta på!


ha en kungkväll

xOxO idiiis

Av Ida Åkebrand - 10 december 2007 12:25

Efter många funderingar så blev det att jag stannade hemma idag! Igårkväll kände jag mig bättre, så jag tyckte det var lika bra att jag stack på skolan för jag har ju foto idag som jag måste jobba ikapp på.. men så när jag vaknade imorse vid åtta så hade jag ont överallt och var typ yr ;S Så jag ringde mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig för jag pallar inte skolan! Så tog jag feber och jag hade typ 37.8, och det är ganska mkt för mig så det var tur att jag stannade hemma! Nu käner jag mig väl lite bättre, men det är inte bra. Så det blir antagligen att stanna hemma imorn med. Måste bli någorlunda frisk tills vakan på onsdag ;) grymt kul de ska bli iaf =D

nu ska jag snart gå och duscha, sen ska jag göra lite bild och försöka skriva på novellen :)



Ooooch, jag är så glad, för jag har gått ner 3 kilo under veckan som va =D det känns grymt bra faktiskt! Trodde att träningen inte gjorde något, men nu denhär veckan tappade jag 3 kilo bara sådär, poff. såå det blir väl att fortsätta träna och tappa lite mer också ;) Gryymt!

Njä, nu måste jag pysa!


puss på er

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards