Alla inlägg den 17 december 2007

Av Ida Åkebrand - 17 december 2007 20:59

Okej, en ny vecka med nya möjligheter. Började veckan hyffsat ostabilt med att försova mig. Igår hade jag råkat ställa klockan på 09.00, men egentligen skulle jag upp timmen tidigare, hade en himla tur och fick ett sms av JOnna precis klockan åtta istället, så jag vaknade. Men jag låg kvar liite för länge och lyckades somna, vaknade igen då klockan var tio i nio av att mamma ringde. Så jag flög upp ur sängen och började fixa mig med en jävla fart, slängde på mig kläder medans jag pratade med mamma, inte lätt kan jag säga, sedan sminkade jag mig lite fort. Åt en macka och drack lite mjölk sen när klockan var tio över vare dags att gå till bussen. Så jag tycker jag var duktig, som hann allt det på 20 min! Jaja, kom till skolan och va där som vanligt, sedan hade dom kvällsöppet så jag stannade kvar där tills kvart i sex, då åkte jag hem med mor och far. Slängde i mig en subwaymacka som morsan köpt åt mig, sedan hoppade jag i ridkläderna och åkte till stallet. Där skulle vi välja häst, ville ha Rusty med Sofia fick han, så jag tog Pralin istället, men han var duktig han med. Min STORA gosis :) Mjaaa, lekte bara, typ staffetter och sånt, askul :D haha! Timmen gick fort och sedan var det slut. Åkte hem med pappa och klev in i duschen på en gång. Så nu sitter jag här! Känns lite sorgligt ändå att jag inte kommer vara på stallet mera. Sista gången för terminen och det betyder sista gången för mig helt och hållet. Men så kan det vara, jag har ju valt det själv och jag ångrar mig inte!
Nu ska jag gå och göra fika sedan ska jag se OC, har kommit in på sista sesongen nu ;)


Lots of love from ida


Ovido - Quiz & Flashcards