Alla inlägg den 15 december 2007

Av Ida Åkebrand - 15 december 2007 16:02

Tjaaaaaa bloggreaders. Har inte så mycket att informera er om. Vaknade typ halv två idag, har lyckats vända på dygnet, grattis ida! Jag får skylla mig själv helt enkelt. Haha. Har inte gjort mycket idag, när jag vaknade käkade jag lite, sedan satt jag och kolla på skidskytte osv.. fotade lite på balkongen, sen gick jag ner och satt mig här.. har inte hunnit med något mera xP lär väl inte bli så mkt mer idag heller. börjar bli frisk så jag vill inte utsätta mig för att bli sjuk igen, det skulle vara värdelöst. men det är iofs drygt att bara sitta hemma, men å andra sidan så är det väl ingen som är hemma heller så det var väl detsamma. mjaaa, imorn ska jag iaf ut och handla julklappar med mamma.. kankse är dags att börja göra det nu .

nä.. men idag är jag inte på skrivhumör..


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards