Alla inlägg den 4 december 2007

Av Ida Åkebrand - 4 december 2007 17:17

fuckfuckfuckfuckfuck.. jag har ju som ni vet blivit av med allt mitt smink och jag ligger typ efter i massa ämnen, foto grafisk svenska och bild, och allting just nu vill bara gå dåligt för mig. Nu idag så har jag tappat bort mitt busskort, eller jag gjorde det igår, har inte en jävla aning om vart jag kan ha lagt det, och jag har letat överallt, så nu blir det att jag måste köpa ett nytt busskort också.. det är fördjävligt. När man äntligen har lite pengar så måste man köpa massa grejer som man egentligen inte skulle ha behövt.. Om jag inte skulle tappat bort allt dethär nu så hade jag åkt till Storuman på lucia, eller inte den 13 på torsdagen, utan på fredagen.. för sen skulle dom till lycksele och dra in på hotellet flera stycken fårn Storuman och då skulle jag ha följt med dit. men nejnej, då kommer det ju upp massa annat så jag har inte råd.. Gud verkligen hatar mig jag har ju sagt det! Han vill bara dåligt om mig, han vill inte ens att jag ska få träffa mina bästa vännner :( FUCKING SUCKER!! Jaja, jag antar att sånt är livet.. Men jag är så jävla arg på migsjälv, varför lär jag mig aldrig? Det kanske är dags att slänga min hjärna åt helvette, det går säkert bättre utan den.. den har säkert massa sjukdomar.. USCH!


Resten av dagen blir iaf bara massa plugg. Jag orkar inte, jag vill inte och jag är trött, så hur det kommer gå får vi väl se.. kommer antagligen att sluta med att det ligger sönderslitna böcker i hela rummet och en Ida som sitter i ett hörn och gråter. Jag är så jävla less just nu så ni anar inte. Jag skulle kunna sparka sönder något hur lätt som helst för att försöka bli av med min ilska.. Det kanske låter fjantigt det ni hör. Men skolan det klarar jag ju av, varför jag är så sur är att jag alltid gör samma saker om och om igen, jag lär mig ALDRIG, och pga av dethär så kan jag inte åka upp till Storuman, det är det som gör mig arg! Nja, nu är det bäst jag börjar plugga så nånting blir rätt här i livet.


bli inte som mig

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards