Alla inlägg den 7 december 2007

Av Ida Åkebrand - 7 december 2007 10:45

eller inte.. godmorgon alla !Sitter på svenskan och ska skriva den jääkla novellen som jag inte kommer nån vart på. har ingen aning om vad den ska handla om, inte en liten liten aning, jag blir galen på dethär. Det ska lämnas in nästa fredag också, så snart måste jag börja skriva. Kommer jag på en story så kommer det ju ta typ 2 sek innan jag är klar, men just nu står det bara helt stilla i min hjärna. Jobbigt.. Mja, vi har kul här på media iallafall, haha jag och Emelie gick och kopierade ut ackorden till o helga natt på rasten, så vi satt inne i cafeet och sjöng den typ hela rasten. haha väldigt underhållande, men jag tror att dom andra som satt i rummet blev något irriterade på oss, för dom gick och skruvade upp radion hur högt som helst och var allmänt irriterade x) haha, domdär jävla tvåorna ! ;) Måste ju få lite extra julstämmning här ju ;) hahah!

jaja, sen idag ska jag vara med Jonna, hon ska färga mitt hår osv! :D Wiiie, typ mellanbrunt ska jag börja med, färgar jag det mörkbrunt nu på engång så kommer det säkert bli grönt eller nått, och det vill man ju inte riskera!


hmm, vad har jag mer att säga er? Tro inte jag har så mkt att säga faktiskt, eller just ja, igår satt jag och kollade på massa videobloggar och det verkar ju verkligen askul att videoblogga, så jag tror faktiskt att jag ska börja videoblogga nu ;) Menmen.. Nu måste jag fortsätta!


have a nice day

xoxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards