Alla inlägg den 14 december 2007

Av Ida Åkebrand - 14 december 2007 22:11

Jag hade en aning tråkigt förut och kom på att jag skulle sätta verk på en av mina ideer jag haft. Så här är resultatet, vad tycks? :)

Själv tycker jag bilden blev bra (:


Av Ida Åkebrand - 14 december 2007 21:00

Har inte orkat bloggat något tidigare idag. Imorse, eller, idag kanske man ska säga, så ringde Nathalie och väckte mig. Klockan var 14.10 när det hemska ljudet tjöt från telefonen. Sov ett tag kan man som säga. men det var ju faktiskt inte så konstigt med tanke på att innan hade jag sovit i 3 timmar på ca 41 timmar =P Gaalet. Jaja.. pratade med henne ett bra tag faktiskt, sedan när jag nästan nyss lagt på telefonen ringer även Jonna till mig för att prata lite. Trevligt trevligt.. Sedan käkade jag "frukost" runt tre, haha jag är som jag är. Satt mig och kollade på oc, sedan åkte jag bort till NSK för att hämta mina linser som jag skulle få av Jonna, och sedan åkte jag hem och satte mig vid datorn. efter det käkade jag middag, tacos, asgott, men jag var inge hungrig så jag åt inte ens en hel :O Kanske inte så konstigt eftersom jag käkat pizza bara nån timme innan xP

Mjaaaa, satt mig vid datorn igen efter det, sedan städade jag rummet och ställde upp mina tomtar och min julgran så nu är det riktig julstämning härinne hos mig ;D Det är aldrig fel.

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev x) haha.. jag ska bättra mig men just nu orkar jag inte anstränga mig ;)


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards