Alla inlägg den 30 december 2007

Av Ida Åkebrand - 30 december 2007 17:55

Idag så väckte mamma mig vid ett, var så död så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. klev upp iaf och åt frukost. Satt vid datorn och bara degade. Lär ju bli så att jag sitter här resten av kvällen också, och ser en film elr något. K vill att jag ska åka till Bosvedjan och umgås, men det är så jävla långt så jag orkar fan inte. Jag vet, jag är lat, men wtf. Det är långt fan. haha. vill dit, men jag orkar inte. Tragiskt, jag vet, men bussen är så dryg, och den går ändå typ nu så jag hinner inte med den. skulle iofs kunna fråga om skjuts, men ingen kmr orka köra så långt, så det sket sig det med. Haha förjävligt är vad det är! Sen så vill jag nog vara hemma imorgon hela dagen, så jag kan duscha och fixa mig hur länge jag vill. Om jag åker till K så sover jag där, och då vet jag inte när jag kmr hem. Nä, får träffas någon annan gång. Ska sitta och ladda inför imorgon istället, i min ensamhet. Borde städa rummet mitt också, måste ju få bli nyårsfint det med. Men jag orkar inte. Ååååh, jag behöver träna, fan vad opepp man blir på ALLT när man inte har tränat på ett jävla tag. Fittrygggg! Känner mig så omotiverad till allting jag ska göra, så de enda jag orkar göra är att sitta vid datorn eller sova. fuck it, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken.. somnade ju sent igår också, vid halv fyra, så jag är allmänt seg och tråkig idag. INTE puss på det. äh, nu ska jag fortsätta att pilla mig mellan tårna. PUSS


Lots of love from ida

Av Ida Åkebrand - 30 december 2007 01:41

Alltså, jag måste få fråga en sak. För jag har nämligen ett stort problem, därför jag skriver nu klockan 01:41 på natten. Det är nämligen såhär att jag är hur trött som helst, men jag ORKAR inte sova. Är man grymt lat då? eller hur är det? hur kan man inte orka gå och lägga sig när man är trött? det händer hela tiden, om och om igen, i mitt huvud tänker jag "nej, jag orkar inte sova". Kan man liksom vara så trött så man inte orkar sova? Jag tycker det är rätt konstigt iallafall. Svara gärna på mina frågor. är jag onormalt lat eller är det vanligt att man känner såhär? Nä, nu ska jag fortsätta att inte orka ta ett steg och lägga mig i sängen. Ha en trevligt afton..


ADJÖ

Av Ida Åkebrand - 30 december 2007 00:06

Mja, nu är jag hemma igen. Har bara gått in och bytt kläder och sminkat mig sedan stuckit iväg igen. Var ju hos Bea igår från typ halv fyra, sedan blev det att jag sov där också. Hanna kom när jag hade varit där en stund också, blev mest att vi satt och snackade, sedan gick vi bort till Bommen för att komma ut lite. Sen skulle Hanna hem då också så vi följde med halva vägen. Gick tillbaka hem och så såg vi tvn åså.. lugnt var det. Sedan idag så vaknade vi vid tolvtiden, klev upp och fikade, såg en film, och jag väntade på att Nathalie skulle komma hem från Mjällom, så ringde hon vid halv tre och sa att hon var hemma. Så jag packade ihop mina grejer och ringde till mamma, hon kom och hämtade mig sedan gick jag bara in lite snabbt och bytte kläder och sminkade mig, och sedan gick jag över till Nathalie. Vi satt och småpratade, sedan vid fem åkte vi bort till Gustav. Lagade mat, tacos, muuumms, sedan slog vi igång en film, Mr Beans semester och åt medans vi kikade på den. haha fyfan vad ful den är alltså xP Jaa, sen kollade vi på Pyjamas, Peter och David (?) heter han så? äh skitsamma, dom höll iaf på fjanta sig och gjorde massa tok på stan , asfult . Haha. Sedan åkte Gustav bort till Statiol och köpte glass, så kom han tillbaka och vi käkade det. Mysigt. eller nått =D haha. Ja, så jag kom ju nyss hem då, pappa kom in och sa att dom skulle vara nykter på nyår, iaf nån av dom, så jag kunde planera hur jag ville för jag kmr få skjuts ;) Haha gött det iaf :D Så vet man att man har chaffis, haha närå men, jag ska ävl antagligen till dit Nathalie är när dom har ätit klart och sånt, sen får vi se vart det bär iväg resten av kvällen. Vi lär väl inte vara på samma ställe hela kvällen kan jag tänka mig, om jag känner Nathalie rätt iallafall! haha. men det blir nog bra tror jag. haha, det är så kul också, pappa har fått i sig lite för mkt, så han sa om sakerna tuse ggr, så himla typiskt när han är onykter. Han tror man är dum elr något tror jag x) haha! Nä, nu känner jag mig lite slö. Orkar inte skriva mera.. Hare gött =D


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards