Alla inlägg den 12 december 2007

Av Ida Åkebrand - 12 december 2007 18:48

 

Mjaaaaa, har nyss varit på ica med mamma. Har köpt nå godis, dricka och baugett. laddat inför ikväll helt enkelt ;) inte klarar man sig utan mat en hel natt =P haha.

Slutade vid tre idag, så åkte vi hem med sussies mamma så jag kom hem runt fyra eller vad den nu var.. skitsamma =D Haha, stat mig vid datorn och redigerade några bilder sedan gick jag och sov en stund.. Sen käkade jag klockan sex typ, sen så åkte jag och mamma på ica =P Så nu hade jag tänkt sova lite till, men jag hinner nog inte xP måste fixa till håret innan jag far, för det ser förjävligt ut, sen ska jag packa ihop alla grejer och göra min macka. fast nu ser jag ju iofs, det är ju nästan två timmar kvar tills vi ska sticka x) tänkte att det bara va 1 timme kvar ;P Vilken tur jag har då.. Nu hinner jag sova en timme.. haha ska göra det! Men vi syns på vakan eller? ;)


god natt

 xOxO idiiis


Av Ida Åkebrand - 12 december 2007 08:52

sitter på svenskan.. som vanligt går man in på bloggen och skriver då. Glömde min novell hemma, asså hade ju skrivit den där men jag glömde skicka över den hit så nu har jag inte så mkt att göra ;P får väl sitta såhär hela lektionen, grymt skönt faktiskt om jag får säga det själv :)

  Sen ikväll blire ju vakan på bion ;) men ska hem direkt efter skolan och sova lite.. kunde inte somna igårkväll, höll på bli tokig kan jag lova. men jag somnade tillslut och sov väldigt dåligt, vaknade flera gånger och låg vaken typ nån timme till.. så därför blir det nog att hem och sova sen ikväll =)

Jaja.. nu ska jag klicka vidare!


haaare fint

xOxO idiiis

Ovido - Quiz & Flashcards