Alla inlägg den 16 december 2007

Av Ida Åkebrand - 16 december 2007 15:54

Så sitter man här igen. Har inte känt nån särskilt stor glädje av att blogga denhär veckan, har som inte haft så mycket att säga till er. Nu har jag iallafall kommit hem från stan. Har varit och köpt julklappar så nu är det klart, förutom till mamma men det ska jag göra någon dag i veckan.

Känns så himla skönt att det snart är jullov, det ska bli så gryymt skönt! Och jag ska få åka upp till Storuman och träffa mina söta vänner som jag inte träffat sen sommarn :O Jag saknar dom så himla mycket. Vi måste skärpa oss och träffas mera! Nog om det.. ska väl försöka ta mig tid till att måla nå skit som vi måste ha målat till bilden, så jag hinner klart med det. Sedan måste jag även läsa igenom min novell och finjustera den så jag kan skicka den till louise. Deadline är klockan 10.00 imorgon så det är väl bäst jag skickar iväg det nu ikväll annars kommer jag glömma bort det imorn bitti.

Justja! Köpte mig två t-shirtar på ginatricot gjorde jag också. Man måste ju få unna sig själv en julklapp såhär innan jul.. faktiskt så hatar jag när det är såhär nära jul, för då vill man ha massa saker precis NU och man vill inte vänta tills efter jul, men då säger mamma alltid ändå att jag ska vänta. Men nu orkade jag verkligen inte vänta. Jag måste ju ha kläder att ha på mig. Har ingenting att ha till jeans verkligen! Så nu blev jag typ 258 kr fattigare pga det, skulle köpa ett halsband och ett armband också men jag blev alldeles för snål! Jaja, dags jag pyser vidare.


Lots of love from ida


Av Ida Åkebrand - 16 december 2007 00:44

hej, igen.. ska snart sova hade jag tänkt, sussie har varit här hela kvällen och hon gick precis hem. Vi har väl inte gjkort så mycket, kände inte för att hitta på nått särskilt eftersom jag är sjuk och allt. Men vi såg på Tomten är far till alla barnen iaf =D sen spelade vi yatzy, och jag vann TVÅ gånger ;) det är otroligt. Sen vann hon den sista ;) men totalt vann ju jag, såklart ;) mwahah! Yaaa, sen gick vi på statiol och köpte godis, <333 det var grymt kallt ute, men sånt får man leva med här uppe i norr, och jag är inte avis på dom som bor längre ner som knappt har någon vinter. Jag fattar inte hur ni klarar er utan massa snö! Ni är galna ;) Har sett massa som har varit ute och fotat på bilddagboken, och det har inte ens varit lite snö på vissa ställen. Det är crazy, i mean it! Jaja, vi alla tycker ju olika, finns säkert dom som längtar att få komma bort från snön. Men jag är ju född med riktigt kalla vintrar, så ja :D

Hmmz, vet inte riktigt vad jag har att säga, ska nog bara gå och sova istället. Vi hörs imorgon :)


Lots of love from ida

Ovido - Quiz & Flashcards